Gå til innhold

Min appell til alle dere gledesdrepere

Anbefalte innlegg

Kan alle dere gledesdrepere være så snille og bare ta dere et tak idag? Gå og gjøre noe annet? La oss som ennå har litt humoristisk sans igjen få ha denne gleden - aprilsspøker er hundre ganger bedre om man jatter med isteden for å spoile spøken etter fem minutter.

Ettersom spillverdenen er et UTSØKT offer for denne flotte tradisjonen vil jeg være så frekk å be dere partypoopere om å la denne éne dagen være i fred. Vær så snill?

Dagen har ennå 12 timer igjen. Let the jokes commence in peace, s'il vouz plait?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. april 1933 var Berlins første offisielle jødeboikott. På denne datoen kunne man gjøre hva man ville med jødene, og ingen fikk lov til å hjelpe eller kjøpe noe av dem. Det er det aprilsnarr kommer av. Koselig, ikke sant?

Lenke til kommentar
1. april 1933 var Berlins første offisielle jødeboikott. På denne datoen kunne man gjøre hva man ville med jødene, og ingen fikk lov til å hjelpe eller kjøpe noe av dem. Det er det aprilsnarr kommer av. Koselig, ikke sant?

Og sommer- og vintertid var Hitlers idé, fordi han ville at arbeiderne skulle utnytte sola bedre og spare strøm, så der opprettholder vi et annet gammelt nazi-rituale.

MEN DET FUNKER DEN DAG I DAG.

Sa jeg forresten at gledesdrepere skulle ta seg et tak idag? Ja, det gjorde jeg jo. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...