Ole O Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Ser ut som oslo børs har lagt inn en skotte som flyger over skjermen. http://www.ose.no Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Quote: On 2002-03-29 17:01, Ole O skrev:Ser ut som oslo børs har lagt innen skotte som flyger over skjermen.http://www.ose.no Det er nok bare hodet ditt det flyr skotter i Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Hvilken skotte? Det eneste jeg ser er noe reklame, noen børsnoteringer og altannet som er der å finne, men ingen skotte Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Oi! jeg så en dame! Hehe! :razz: Du er litt tidlig ute! det er ennå lenge til 1 April! Lenke til kommentar
555 Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 fant ingen gimp der men når jeg gikk på qxl etterpå fikk jeg se styggen. er detta for no tull? Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Det er det samme på qxl.no også...se på bannert øverst på sida..sånn ser personen som etterhvert kommer fram Lenke til kommentar
sircam Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Det er en reklame for http://www.s-bausparkasse.at/ Hvis du ser litt nærmere på siden, finner du en reklamebanner med bilde av øynene til skotten. Det varierer hvilken reklamebanner som kommer opp for hver gang siden reloades, så derfor er det vel ikke alle som har sett den fordømte skotten. Har sett den på flere sider i dag, bl.a. startsiden.no, og jeg begynner å bli ganske lei av sekkepipetrynet som fyker rundt på skjermen....... Lenke til kommentar
Ole O Skrevet 29. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2002 Skjønner ikke hensikten med å reklamere med en tysk side. Hvilken hensikt har det? Lenke til kommentar
normal Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 jeg for min del blir jævlig irritert og får ikke, IKKE, I K K E lyst til å kjøpe noe eller hva **** det er Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Ble litt nysgjerrig på dette her. Første gang jeg har skrudd av ad blockeren fordi jeg har lyst til å se en reklame banner. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Å dra til sides for en møkkareklame! Skulle ikke vært lov å ha sånne bannere som flyr over hele sida og forstyrrer deg! Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Hva er forresten ad blocker? Utifra tittelen kan d høres ut som et program som gjør at du slipper reklamemøkk på nettet. Hvor får man evt tak i dette? Eller r d endel av IE? Lenke til kommentar
arcade Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Ab-blockere er programmer som stenger vekk en rekke standard banner annonser og pop-ups etc. Jeg bruker Norton Internet Security og den innebygde ad-blocking funksjonen der. Fungerer veldig fint på en rekke store nettsteder, mens den stopper ikke reklame på de sitene som ikke bruker standard metoder. Du finner ad-blocking programvare på Tucows og Download.com Arcade Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Ad blocker følger med norton internet security. Den tar det meste av reklamen, det den ikke tar drar du bare over i en "søppelbøtte" så slipper du den neste gang. Lenke til kommentar
cd32 Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 steike hælv... nå er jeg lei av all denne reklamen.. denne skotten er nå en ting, men teleHOR sine popups med ADSL reklame er jeg FA.. meg lei av!!! Vrooom vrooom ?!?! De terger jo på seg mer folk en de får kunder. Og det svære reklamene på nettavisen.no og andre steder som dekker hele forbanna skjermen! Hva er poenget? HÆ!! AAAAAAAAAAAAAAHHH! Jeg snur meg vekk til den er borte.. ahh, det var godt å få det ut.. :wink: Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 startsiden.no hadde noe lignende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå