Gå til innhold

Sjekk sekkepipa på oslo børs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en reklame for http://www.s-bausparkasse.at/ Hvis du ser litt nærmere på siden, finner du en reklamebanner med bilde av øynene til skotten. Det varierer hvilken reklamebanner som kommer opp for hver gang siden reloades, så derfor er det vel ikke alle som har sett den fordømte skotten. Har sett den på flere sider i dag, bl.a. startsiden.no, og jeg begynner å bli ganske lei av sekkepipetrynet som fyker rundt på skjermen.......

Lenke til kommentar

Ab-blockere er programmer som stenger vekk en rekke standard banner annonser og pop-ups etc.

Jeg bruker Norton Internet Security og den innebygde ad-blocking funksjonen der.

Fungerer veldig fint på en rekke store nettsteder, mens den stopper ikke reklame på de sitene som ikke bruker standard metoder.

Du finner ad-blocking programvare på Tucows og Download.com

Arcade

Lenke til kommentar

steike hælv... nå er jeg lei av all denne reklamen.. denne skotten er nå en ting, men teleHOR sine popups med ADSL reklame er jeg FA.. meg lei av!!! Vrooom vrooom ?!?! De terger jo på seg mer folk en de får kunder. Og det svære reklamene på nettavisen.no og andre steder som dekker hele forbanna skjermen! Hva er poenget? HÆ!! AAAAAAAAAAAAAAHHH! Jeg snur meg vekk til den er borte..

ahh, det var godt å få det ut.. :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...