Compac Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Syns bare det er plagsomt at alle linkene som jeg har laget i FP skifter farge.. Sikkert bare et lite triks som skal til for å forandre dette, noen som kan hjelpe? Compac Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Høyreklikk på siden > Egenskaper for side... > Bakgrunn > Her finner du det du trenger. (men kjekkere om du gjør det i et stilark ) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Antar du bruker CSS til tross for FP a:link, a:visited { color:#fargendin; } Legg evt til a:active og a:hover hvis du vil Lenke til kommentar
Compac Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Høyreklikk på siden > Egenskaper for side... > Bakgrunn > Her finner du det du trenger. (men kjekkere om du gjør det i et stilark ) Kan ikke si anna en TAKK til PoleCat. Jeg tror herved at du er et leksikon som svarer på alt alle spør deg om!! Compac Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Høyreklikk på siden > Egenskaper for side... > Bakgrunn > Her finner du det du trenger. (men kjekkere om du gjør det i et stilark ) Kan ikke si anna en TAKK til PoleCat. Jeg tror herved at du er et leksikon som svarer på alt alle spør deg om!! Compac Men måten du gjør det på der, er _feil_. Lær deg CSS, mann! http://www.w3schools.com http://css.absentvoid.com Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Kan ikke si anna en TAKK til PoleCat.Jeg tror herved at du er et leksikon som svarer på alt alle spør deg om!! Heller ingen lære enn vranglære... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Kan ikke si anna en TAKK til PoleCat.Jeg tror herved at du er et leksikon som svarer på alt alle spør deg om!! Heller ingen lære enn vranglære... Jeg svarer bare på det han spør om. Vil han bruke FP, så får han vel gjøre det. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Enig med PoleCat her. Jada CSS er beste og riktigste måten og blablabla, men tror dere virkelig personen som ikke engang kan bytte linkfarge bryr seg? Han vil tross alt bare bytte linkfargen.... Han ba om en smule, ikke et helt brød... Endret 2. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå