Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Internett kan kollapse når som helst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja den var bra.

Jeg fikk en bra her på mail. At hele institutet der jeg jobber skulle skifte domene iløpet av idag...

Hehe.. herlig :)

Tror de eneste som blir lurt i dag er de som ikke husker hvilken dag det er.. :p

Men det er jo mange morsomme historier da. Det sto i avisen at Toyota ville gi 50000 i innbytte uansett hvilken bil du hadde så lenge den var eu godkjent.. Ser for meg folk som kommer med en gammal skral bil på slep opp til den lokale Toyota forhandleren :p

:Edit.. regner i allefall med at dette er en spøk ;)

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar

En annenting man kan tenke seg at, aprils spøk eller ikke, så kan internett fint bli tatt ned i løpet av kort tid, men alikevel skal det nok enorme ressurser eller en skikkelig smart kar til for å gjøre noe sånt.

men klart, det ville jo ikke blitt stengt ned for alltid selv om noen klarte å stoppe det i noen sekunder/timer.

Lenke til kommentar
Hvordan skal det gå ann og stenge ned internett?

Er jo rett og slett ikke mulig det!

Etter mine kunnskaper ihvertfall!

Du skal i så fall ha enorme kunnskaper, samt ha medarbeidere på hovedknutepunktene både i europa og i usa.

(holder vel forøvrig med å ta ned alle dns-servere... så lenge knutepunktene for dns-servere blir tatt ned, finner man ingen dns-server til å ta imot forespørslene.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...