zandzpider Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 heisann.. hadde tenkt til å kjøpe inn denne switchen. http://www.smc-europe.com/english/products...hes/6724L2.html men før jeg gjør det så ville jeg gjerne høre gode\negative erfaringer og hvorfor jeg bør kjøpe\styre unna denne switchen. Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 hm.. fin switch det der.. den er managed og har brae specs som vlan støtte for stp osv.. men seriøst hva skal du bruke den til? den er nokk mest brukt som en backbone switch og den koster sikkert flesk hvert fall over 15000,- Lenke til kommentar
jocke Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Veit ikke så mye om akkurat denne switchen, men ville uansett kjøpt denne, siden denne har støtte for layer3-switching. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 ...backbone switch.... Kan fint brukes til backbone for lite/middels traffikert nettverk, men vil ikke fungere særlig bra på et fullt traffikert nettverk. Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 hvis han har tenkt å bruke den til et hjemme lan, så ka skal han med en layer 3 switch? blir jo nesten som en cisco router heile greia da + prisen er jo jævlig stiv på disse greiene Lenke til kommentar
jocke Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) hvis han har tenkt å bruke den til et hjemme lan... Når nevnte han det? edit: Men skjønner hva du sikter til... er bare meg som vil ha kremen Endret 1. april 2004 av jallakim Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 den skal kjøpes inn på jobben. er ikke så kjempe mange maskiner her og den koster ikke shorta heller (under 4000,-) hadde jeg hatt mer penger å bruke så hadde jeg gått for en hp 26xx. det er litt trafikk på nettet men ikke kjempemye Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 ok. hvis det er i jobb sammenheng så passer den du postet først sikkert ganske bra, var vist ikke så stiv en prisen heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå