Joachim_F Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Takket være en avtale mellom Activision og Microsoft vil Xbox-eiere få spille Doom III før PC-eiere. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Det hadde ikke vært en overraskelse om hl2 hadde blitt avlyst... Men heller tynn april-spøk det der, på høyde med tannbørsten til IT-avisen... Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Haha, bra forsøk Gamer Leste om den tannbørsten ja. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Det hadde ikke vært en overraskelse om hl2 hadde blitt avlyst... Jo det hadde vært rart. Med tanke på at de har brukt utallige millioner på å utvikle det. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) da han vil få tilgang ..... om det er sant_ § diskriminering ! § om det ikke er sant_ § diskriminering ! § trodde folk hadde glemt ut doom3, forsatt folk som venter på det? doom3 forever.... edit_ vi liker kilder ja..... Endret 1. april 2004 av genesis Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 da han vil få tilgang ..... om det er sant_ § diskriminering ! § om det ikke er sant_ § diskriminering ! § En forbruker, forbrukeren. Altså han. Hankjønnsord vet du. Lenke til kommentar
Mith Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 1. april i dag ja.Skuffa. Eller var det : 1. april i dag ja. LETTA. Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) hvis man ser vekk fra sprilsnarren .. så oppfattet jeg på www.gamershell.com at doom3 står på releasedate 15 april. kan dette stemme? jeg surfet rundt på diverse game sider, men det står ikke noe om det. hvis ikke dette er bare gamers`hell sin aprilspøk Endret 1. april 2004 av Anubizzzz Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Doom 3 har vel ikke fått noen offisiell release date enda, så det var nok bare en liten spøk. Men at det kommer x-box først er vel ikke så usannsynlig da? Er bare naturlig at den beste utgaven kommer sist Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hehe, dette var ikke en god spøk, setter onde støtt til mitt hjerte:( Lenke til kommentar
Döden Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Sant eller ikke ? Hvis det er sant blir jeg veldig skuffet men akk. Ellers nevnes ikke ID Software med et ord i artiklen, noe jeg syns er meget merkelig siden kanskje de ville hatt en finger med i spillet?!! Lenke til kommentar
zaico Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 hvis man ser vekk fra sprilsnarren .. så oppfattet jeg på www.gamershell.com at doom3 står på releasedate 15 april. kan dette stemme? jeg surfet rundt på diverse game sider, men det står ikke noe om det. hvis ikke dette er bare gamers`hell sin aprilspøk Det kan stemme, i følge ID skal Doom3 lanseres veldig snart, så hvem vet.. La oss leve i håpet. Men jeg tror nok Doom3 skulle vært lansert før Far Cry, for nå skal det langt mer til for å overbevise på det grafiske. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Bare for å bekrefte det de fleste har forstått: Dette var årets aprilsnarr fra Gamer.no. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Bare for å bekrefte det de fleste har forstått: Dette var årets aprilsnarr fra Gamer.no. Spøken var vel for så vidt OK, men vet dere hva dere heller skulle gjort? Splinter Cell: Pandora Tomorrow har som kjent nådd butikkhyllene, og forventningene har vært skyhøye. I den anledning kunne dere skrevet en skikkelig usaklig slakt av en omtale, med alt det innebærer av barnslige kommentarer og overdreven kritikk mot småfeil. Gjort riktig kunne det vært både sjokkerende for de lettlurte og morsomt for oss som følger med på kalenderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg