int20h Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 ATI RS350 mot Intel Grantsdale ATI jobber fortsatt med RS350 og brikkesettet skal ha blitt observert på CeBIT sammen med MSI. Lanseringen er trolig ikke langt unna da et par hovedkortleverandører allerede har annonsert sine kort. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Det så spennende ut for meg...hvis den er kraftigere en GeForce 4 Ti, da kjøper jeg den pga Matrox Parhelia er litt svakt. Og nå bruker jeg ATI R9800 pro foreløpig. Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Er det ikke litt "sent" med Socket 478 MB nå, som Socket T er på vei inn?... Hvis de lett kan gjøre om på det, så det blir Socket T kompetabelt, ville jeg lansert det ganske fort... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Er det ikke litt "sent" med Socket 478 MB nå, som Socket T er på vei inn?... Hvis de lett kan gjøre om på det, så det blir Socket T kompetabelt, ville jeg lansert det ganske fort... De får jo solgt mange socket-T kort på denne tiden ja. Er nok socket 478 som kommer til å være ledende en god stund fremover. Socket T kommer vel ikke før Intel får innført BTX-standarden sin? Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Er det ikke litt "sent" med Socket 478 MB nå, som Socket T er på vei inn?... Hvis de lett kan gjøre om på det, så det blir Socket T kompetabelt, ville jeg lansert det ganske fort... De får jo solgt mange socket-T kort på denne tiden ja. Er nok socket 478 som kommer til å være ledende en god stund fremover. Socket T kommer vel ikke før Intel får innført BTX-standarden sin? Så vidt jeg vet er ikke Alderwood basert på BTX, og skal, etter det Intel sier, komme i Mai/Juni ?.. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Socket T kommer vel ikke før Intel får innført BTX-standarden sin? Grantsale/Alderwood og Socket T kan alle fint brukes i ATX kabinetter. Ellers kan de chipsetter som idag/fremover utstyres med S478 også utstyres med Socket T, det er en ny socket, ikke noe mer - samme chipsetter (da sikkert 915/925), samme RAM og samme CPU gjelder stadig såvidt jeg har forstått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå