Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen som så Everwood på søndag, og vil fortelle hva som skjedde? min DVDR stoppet plutselig etter 35min, og da stoppet opptaket. :devil: ..Så kan noen fortelle meg hva som skjedde etter at Dr.Brown boret i hodet til han mannen, og de sa at ambulansene var 20 min unna...?

På forhånd takk :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det gikk bra, alle tre overlevde uten de helt store mèn. Byen samlet seg og fullførte byggingen av fyrtårnet for den ene mannen som ble skadet i gruven. Dr. Brown fikk reddet armen til pianisten (James Earl Jones) og han vil kunne spille igjen. For kvinnen gikk det litt værre, hun hadde fått en jernstang gjennom livmoren og de måtte fjerne egglederene som var blitt ødelagt. Hun kunne da aldri få barn. Noe hun og mannen jo hadde prøvd forgjeves å få. Mannen hennes tok det faktisk veldig greit.

Søstra til legen ville ikke gi blod av seg selv fordi hun sannsynligvis var smittet av Hepatitt, hun måtte testes før hun kunne praktisere mer mente broren.

Alle ble de helter... :)

Everwood er faktisk dritbra, feller en tåre eller to av og til der gitt... :blush:

des,OUT!

Lenke til kommentar

Hjertelig takk! :yes: Jeg var redd hun damen skulle dø, og han pianomannen skulle miste armen, jeg...

Var litt småekkelt når han Dr.Brown borra i hodet på han mannen, med en vanlig drill... :wow: hehe..

Og ja, Everwood er nok en av de beste seriene som går på tv for tiden...synes nå jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...