Gå til innhold

Hjelp til nettbutikk

Anbefalte innlegg

Hei!

Har fått forespørsel om å levere en ny nettbutikk-løsning for en av de store data-nettbutikkene, siden de ikke er fornøyd med den nye løsning de nettopp har fått.

Jeg har laget en del i PHP, men problemet er at jeg kan lite om å lage nettbutikk (har aldri laget det før) og lurer litt på om noen har noen gode tips?

Antar at PHP og mySQL er det beste alternativet her, eller er det noen andre som har noen bedre forslag?

Kanskje noen til og med har lyst til å hjelpe meg med dette, mot en del av betalingen? :)

PS:

De har ca 10.000 unike besøkende per dag på nettsiden.

Endret av ZoRaC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har aldri lagd en nettbutikk før og så skal du lage en som skal brukes av 10000 daglig?

Hvordan i h-ordet fikk du den jobben? Ikke verst i hvertfall.

Kan nok ikke hjelpe deg her.

Vi snakker om en veldig stor jobb her. Alene på å lage en nettbutikk kommer til å ta veldig lang tid. Ville nok heller anbefalt de en ferdig løsning hadde jeg vært deg. (Nå vet jeg jo ikke helt hvor mye du kan da, men...)

Lenke til kommentar

i den shoppen som jeg har bygd, så lagrer jeg alle varene i handlevognen i en egen database.

Når en bruker kommer inn på siden får han tildelt et 10 siffret randomized tall som blir lagret i session. Da blir det hans referanse i handlevogn systemet.

Lenke til kommentar

APRILSNARR!

Det hele var nok bare en aprilspøk. :)

Nesten jeg får dårlig samvittighet for det, siden alle som svarte var både seriøse og hjelpsomme. Ingen kommentarer om at jeg aldri burde tatt på med den jobben, osv... Dette er akkurat slik et forum skal være! Samme hvor dumt og idiotisk ting kan virke, så svarer man ordentlig og seriøst! :)

God Påske! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...