hhhmmm Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Noen venner av meg hadde samme variant som den de fleste her beskriver. Tiscali skulle installere, men fikk det ikke til. Etter 5 måneder ga min venninne Tiscali beskjed om at nok er nok, og at de ikke ville ha produktet som aldri ble levert. I ettertid forsøker Tiscali å kreve inn penger for installasjon og noen måneder med internett. Og samme som her, bare nonsens svar på brev, ie nye regninger istedenfor brev som omhandler saken. Lenke til kommentar
palh Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Hadde jeg hatt tid krefter og nok av dårlige ord (!) skulle jeg skrevet mye her! MEN jeg kan bare si at de av dere som i det hele tatt VURDERER å skaffe dere tiscali DON'T !!! sitter med en fin liten giro her på 1300 kroner De har noe så fint som et avbestillingsgegyr hos tiscali forstår dere. FOR NOEN SNØSOKKER! jeg er jo ferdig med min bindingstid, men de vil fremdeles ha penger fra dem. GLEDER MEG TIL JEG ER FERDIG MED DEM! Endret 3. juli 2004 av palh Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) GLEDER MEG TIL JEG ER FERDIG MED DEM! Lykke til sier jeg! Det virker som man blir en evig kunde hos tiscali den dagen man blir kunde hos dem. Regningene bare fortsetter og forsetter å komme etter at man ikke er kunde der lenger Tiscali er et møkka-firma som snyter "alle" sine kunder med overlegg, spesielt de som bestemmer seg for å ikke være kunde hos dem lenger! Endret 5. juli 2004 av Falcon_ Lenke til kommentar
Vannpistol Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 spørsmål: ringt tiscali og spurt om denne fakturaen? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 *Feirer fremdeles at jeg er (HELT(?)) kvitt Tiscali - kostet meg over 1,5K men verd det * Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå