Hellslayer Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Konkusjonen etter alle disse innleggene er klart: For de som absolutt skal kjøpe det billigste: DU FÅR DET DU BETALER FOR! Velg heller de leverandørene du aldri hører noe crap om: www.directconnect.no, som leverer supre linjer med dritbra ping og kundeservice som tar telefonen umiddelbart, eller catch som leverer linjer med god uthastighet. De som har gjort dårlige erfaringer og er misfornøyd (sånn som jeg som hadde Kvalmito) burde skifte leverandør for å vise sin avsky! Det som er det rare er jo tiscali på ingen måter er noe billige lenger, så hvorfor jeg valgte jeg da det firmaet: Jo, fordi jeg ikke viste bedre (hadde 0 peil da jeg bestillte) Så til dere som sitter på isdn linjer og nå har tilgang på adsl: Velg IKKE tiscali! *Edit: Skriveleif Endret 25. april 2004 av Hellslayer Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Har fått faren min og moren min til å velge tiscali. Har aldri hatt noe problem overhodet! Den ene linja er på frogner, oslo. Den andre er på lysejordet (røa), Oslo. Har alltid fått litt mer enn hva de skal ha fra itavisen speedometeret. Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Har fått faren min og moren min til å velge tiscali. Har aldri hatt noe problem overhodet! Den ene linja er på frogner, oslo. Den andre er på lysejordet (røa), Oslo. Har alltid fått litt mer enn hva de skal ha fra itavisen speedometeret. Altså: Tiscali må jo ha 100.000vis av kunder så noen MÅ jo ha bra linje, og da er vel du en av de Andre igjen (tydligvis en god del) får ikke så bra linje/kundebehandling og med denne posten kan de klage å syte så mye de vil Men for all del: De som har gode erfaringer med tiscali må også poste her.. Dette er jo ikke en post for å henge ut firmaet, men en post for å kunne si sine meninger Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg er meget fornøyd med Tiscali. Har målt hastighet hos ITavisen og der går det litt fortere enn Tiscali spesifiserer. Har ellers ingen erfaring med kundeservice hos dem siden jeg aldri har hatt brukt for det. Hvis noen kom til meg og spurte hadde jeg ikke hatt noen problemer med å anbefale dem. Nå ser det jo ut som NGT tilbyr en del mer fart for pengene, men når jeg bestilte hos Tiscali for litt over et år siden var de rimeligere, samt at jeg slapp etableringsavgiften - det var en kampanje når jeg bestilte. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 ... og den lokale veien her er helt topp... kræsjet ikke jeg! om dere fårstår pointe mitt! Greit at folk er fornøyde men, synses det er litt drøyt og si at; 'jeg har ikke noe problem med å anbefale dem, da det har fungert flott for min del'!! Kan jo ikke bare ignorerere det folk skriver her om dem... mulig jeg er litt kverulantiske her nå, men-men.. Lenke til kommentar
Mortsun Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Har tiscali jeg også... Får det jeg betaler for.. Hver gang jeg tester på IT avisen får jeg maks 736 Kbit/s , eller litt under. Kan ikke klage... skulle seff hatt raskere linje.. Edit: sitter på 704/128... Endret 26. april 2004 av Mortsun Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Greit at folk er fornøyde men, synses det er litt drøyt og si at; 'jeg har ikke noe problem med å anbefale dem, da det har fungert flott for min del'!! Kan jo ikke bare ignorerere det folk skriver her om dem... For så vidt enig, men jeg har aldri lest noen andres erfaringer med Tiscali heller, før nå - kjenner altså kun til mitt eget kundeforhold til Tiscali som er kjempebra. Dessuten, har ikke alle ADSL leverandører noen svin på skogen? I så fall, hvem har ikke? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Dessuten, har ikke alle ADSL leverandører noen svin på skogen? I så fall, hvem har ikke? joa, alle ADSL leverandører har sikkert noen svin på skogen men Tiscali knuser nok alle her med god margin.... Måtte Tiscali dø henn og forsvinne for alltid Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 joa, alle ADSL leverandører har sikkert noen svin på skogen men Tiscali knuser nok alle her med god margin.... Måtte Tiscali dø henn og forsvinne for alltid Kanskje jeg burde skifte mens jeg enda har noe til overs for dem da? Så vidt jeg husker er bindingstiden over, så jeg kan skifte leverandør når det passer meg. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Så vidt jeg husker er bindingstiden over, så jeg kan skifte leverandør når det passer meg. Mulig jeg tar feil men hvis du går over bindingstiden uten og si opp så blir du automatisk bindi opp for ett nytt år.... Håper jeg tar feil.... Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Så vidt jeg husker er bindingstiden over, så jeg kan skifte leverandør når det passer meg. Mulig jeg tar feil men hvis du går over bindingstiden uten og si opp så blir du automatisk bindi opp for ett nytt år.... Håper jeg tar feil.... DET er i alle fall ikke lovlig... Da binder de deg jo til noe du ikke har sagt ja til. Bare å bruke sunn fornuft det for å skjønne at det ikke går ann.. (Ikke rettet mot deg Znoken ) Hadde folka i Tiscali derimot brukt sunn fornuft, så hadde ikke denne posten eksistert Lenke til kommentar
Vannpistol Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Så vidt jeg husker er bindingstiden over, så jeg kan skifte leverandør når det passer meg. Mulig jeg tar feil men hvis du går over bindingstiden uten og si opp så blir du automatisk bindi opp for ett nytt år.... Håper jeg tar feil.... Det gjør du ikke. edit altså du blir ikke automatisk bundet videre og du tar feil :) Endret 28. april 2004 av Vannpistol Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Tenkte å svare utfyllende på denne posten, men fakta er at jeg blir så forbanna bare av å tenke på Tiscali (les sig.). I korte trekk; betalte i overkant av 1500 kr bare for å bli kvitt dem. Les kontrakten NØYE! Sendt sikkert 30 mail uten svar! .... begynner å hisse meg opp nå, så jeg stopper der. Ellers kan jeg nevna at linja er fin.... Kunde"servicen" derimot .... Lenke til kommentar
Lond Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg kan fortelle min erfaring med tiscali: Jeg skifta abbonement fra Maxi til megasurfer(isdn) i oktober. På siden deres sto det at om mine behov endret seg, kunne jeg når som helst skifte abbonement. Det gjorde det, og jeg anet fred og ingen fare. Problemet kom neste månded. Jeg fikk fortsatt regning for mitt maxi-abbonement, og prøvde å kontakte tiscali via mail for å få dem til å stoppe faktureringen. Jeg fikk selvfølgelig aldri svar. Da prøvde jeg å få tak i dem på telefon, men da ble jeg bestandig "satt over til en annen" men der fikk jeg aldri svar. Jeg sendte flere mail til tiscali, samtidig som regninger for tre-fire måneder rant inn. Inkassovarselet kom etterhvert, og Lindorff truet med rettssak. Regningene som hadde kosta 2000 hadde kommet opp i over 10 000kr. Dette fant jeg meg aldeles ikke i. Jeg hadde bestandig betalt for det jeg brukte, og ville ikke betale for en feil Tiscali hadde gjort. Når jeg omsider kom igjennom til kundeservice hos Tiscali, lovet de bot og bedring, men det var visst kun noe de sa. Lindorff ga seg ikke, så jeg bestemte meg for å anmelde hele Tiscali, og hyre en advokat. Tre dager etter anmeldelsen av Tiscali fikk jeg et brev der det sto at saken var avsluttet og beløpet var kreditert. Ingen unnskyldning eller noe. Møkkaselskap. Anbefaler INGEN til å bruke dem. Lenke til kommentar
talgmar Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Har veldig dårlig erfaring med Tiscali.. Skal oppgradere fra gamle Tempo 389/128 til det nye etlant 704/128. Først har jeg sendt dem 4 mails.. der jeg kun fikk et svar om å gjøre noe som ikke gikk ann på sidene demmes. Så har jeg ringt de 3 ganger. Dette har tatt mange måneder og fortsatt så har jeg det "ræva" nettet mitt.. De skylder på interne problemer og at det er ikke de som vet hva de skal gjøre osv. latterlig kundeservice spør du meg. kan egentlig ikke tro det finnes noe verre. så mitt tips... hold deg langt unna hvis du tror du noen gang trenger hjelp. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Hva med å sende denne Tråden til [email protected] Endret 29. april 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
Lond Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Det hjelper ikke. De leser ikke den mailen alikevel. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Det hjelper ikke. De leser ikke den mailen alikevel. Helt riktig.. De leser ikke mailer som kunder sender..Da jeg var kunde så sendte jeg sikkert 20-30 mailer...Mange fikk jeg svar på ??? Riktig svar = 0 Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Hva om alle sender den? De leser kanskje en av dem? Let's spam 'em!!! Endret 29. april 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
Lond Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Tja, vi kan sikkert leie inn noen til å sprenge bygget deres, evt. kutte alle kabler i bygget. De merker ikke noe alikevel. JEG76: Jeg hater kanskje ikke Tiscali like mye som deg, men Amraam kan ingen hate mer enn meg. Makan til useriøst møkkaselskap finnes ikke (utenom Tiscali) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå