Icetiger Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg skulle gjerne hatt denne russeluen på Avataren min. Mellom ørene på tigeren. Luen må sikkert speiles og diverse for at det skal se logisk ut. Er det noen med litt photoshop skils som kunne hjulpet meg med å gjøre det. Det må også være transparent bakgrunn. Lenke til kommentar
Icetiger Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Den er der. Jeg ser den helt tydelig. Her er linkene til bildene: http://www.icetiger.web1000.com/AvatarSkyblue.gif http://www.lynx.no/images/russelue.gif Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Tigeren funker ikke her hvertfall. Får ikke opp bildet, og hvis jeg trykker på linken blir jeg videresendt til http://www.paysforsurveys.com/. Lenke til kommentar
Icetiger Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Jeg hater når det skjer. Det hender ofte. Rart at det bare hender på noen PC'er av gangen. Tror ikke web1000 er det beste stedet man kan laste opp ting. DU kan sikkert skjekke senere, da virker det kansje. Lenke til kommentar
F828 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Kanskje du kan bruke denne? F828 Lenke til kommentar
Icetiger Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Eller denne: Bortsett fra at fargen på luen ble brun så likte jeg den. Hvis du hadde klart å få tilbake rødfargen så ville det blitt bra. Takker uansett. Lenke til kommentar
berntmh Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 OK, så ikke at fargen hadde forandret seg. Denne da: Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Synes denne var best fordi lua nå ser tegnet ut akkurat som tigeren ...men det er nå bare min mening da... Lenke til kommentar
Icetiger Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 OK, så ikke at fargen hadde forandret seg.Denne da: Klarer du eller noen andre å få overgangen mellom Tigeren og Luen til å bli finere? Utrolig bra respons på dette forumet må jeg si. Får jo svar med en gang. Lenke til kommentar
Icetiger Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Takker! Den der var jeg fornøyd med. Veldig bra Edit: En liten ting. Nå ble all hvitfargen transparent så på grå bakgrunn blir halve tigeren grå. Velg for eksempel gul som transparent. Hadde du giddet å gjøre den siste tingen ville jeg vært kjempe fornøyd. Endret 1. april 2004 av Icetiger Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Synes denne var best fordi lua nå ser tegnet ut akkurat som tigeren Jepp, enig der. Lenke til kommentar
berntmh Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Synes denne var best fordi lua nå ser tegnet ut akkurat som tigeren ...men det er nå bare min mening da... Enig jeg også. Men hvordan gjør jeg dette da? Bruker Paint Shop Pro 7 Lenke til kommentar
Icetiger Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Det er bra gjort å gjøre alt det i paint syns jeg. Kan nok få en annen til å fikse det. Lenke til kommentar
berntmh Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Syns ikke dette ble helt bra, men her er den: Lenke til kommentar
Icetiger Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Den var bedre, men fremdeles er det ikke skikkelig transparent. Man må bruke en annen farge enn de som er med i bildet som bakgrunn feks. gul. Da blir det perfekt. Takk for hjelpen uansett. Kan nok klare å fikse transparent selv. Lenke til kommentar
berntmh Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Nå skal den siste bære transparent. Lenke til kommentar
F828 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 bruk denne, eller bruk noe annet. Nå er jeg ferdig i denne saken F828 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå