megaxenon Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hei! Jeg har laget en hjemmeside! Hade vært kult med noen kommentarer til hjemmesiden!!!! Hadde også vært fint om dere hadde trykket på banneren helt nederst på siden! http://www.megaxenon.co.uk Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 synes den var ganske tøff på en måte men uoversiktelig og mindre pen på en annen måte... vanskelig og forklare..hehe Du bør nok jobbe litt mer med den.. Logoen var distraerende i lengden.. samme med det andre animerte på siden .. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 - Altfor mange forstyrrende elementer. - Lignet veldig på en ferdig-template - Mange forskjellige skrift-størrelser/fonter/farger i hovedinnholdet. Blir veldig uoversiktlig da. - "Fullført, men med feil på siden" Konklusjon: Ble anpusten av å se på den pga. all blinkingen og bevegelsen. Likte den ikke ...og hva er egentlig "teamet"? Downloads? Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Alt for mye/mange animasjoner, for mange grids, og så trenger du AA på de små ikonene oppe til høyre (pirk). Ellers så var den kul. Endret 1. april 2004 av the_lynx Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Tanker i uordnet rekkefølge og prioritet: * Den var faktisk ganske tøff. * Pent og gjennmført design, selv om endel sikert rynker litt på nesa av fargene. * Fresht design som sikkert kan være tiltalende for målgruppen. * Likte ikke headeren - unødvendig bevegelse er dårlig design, selv om du sikkert synes det er tøfft. * Samme gjelder den utrolig irriterende bulleten i uordnede lister, som forøvrig bugger stort med IE6 på mouseover * Kult at du har klart å ta med tekstfeltet i designet - et vanlig tekstfelt til søk ahdde vært skikkelig døllt * Skaff deg skikkelig preloading på knappene dine, eller bruk CSS fast rollover i stedet for å bytte bilder * Tooltips er ikke å forakte på bildeknapper * Fint at du har en alternative meny i footeren + i boka for bruksgodhet der * La plutselig merke til at overskriftene i menyen blinker nå og da ARGH!!!/&%(¤%#%¤#/& Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Det er for mye støy! Ting blinker og snurrer overalt, fysj... Du må også få strammet opp typografien! Men det domene? co.uk? det er jo helt håpløst på en norsk side... Endret 1. april 2004 av kvikks Lenke til kommentar
huf Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Men det domene? co.uk? det er jo helt håpløst på en norsk side... Helt gruusomt.. Siden var igrunn grei den, men få deg en skikkelig banner som ikke roterer. Ellers så er jeg enig i det meste som har blitt sagt før. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 kunne ikke sagt det bedre enn enden ^^ Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Usj, denne likte jeg ikke så godt. + kule farger - fonter matcher ikke - ALTFOR mange ting som snurrer, blinker og skifter farge - noen elementer passer enkelt og greit ikke inn her - de kule fargene matcher ikke overalt - header, fonter og effekter (altfor glorete, passer ikke inn) Edit: Hmm.. det fikk jeg ikke med meg Endret 1. april 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Ble vi ikke enige om å droppe disse karakterskalaene? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) jeg likte fargene egentlig, og mouseovern syns jeg heller ikke var så dårlig, (den på venstre side) det meste er sagt fra før av... Endret 1. april 2004 av VgaR Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Men det domene? co.uk? det er jo helt håpløst på en norsk side... Helt gruusomt.. Jaha! Har du egentlig skjønt hva et co.uk domene bør brukes til ? Commercial Enterprises in United Kingdom Med andre ord, en norsk side har ikkje noe å gjøre der om den ikkje har Storbrittania som markedsområde, det har man ikkje når tekst er på norskt... Det fremstår også som veldig useriøst å ha et co. uk på en norsk side... Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) det ER jo en template dah... acid green skin'et lagt på template-sia så.. jeg velger å ikke kommentere den.. edit> btw.. linken til template-leverandøren er jo nederst i høyre hjørne på headeren.. Endret 1. april 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg har laget en hjemmeside! Etter cfenzo's avsløringer kan jo trådstarter trekke tilbake overstående uttalelse. Du kunne ihvertfall informert oss om dette, trådstarter. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 det ER jo en template dah... acid green skin'et lagt på template-sia så.. jeg velger å ikke kommentere den.. edit> btw.. linken til template-leverandøren er jo nederst i høyre hjørne på headeren.. I KNEW IT! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 :no: ikke bra... Komme her oh si at du har lagd et design, men sp har du ikke det likevel Ingen credit til deg... *skuffende* Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 er enig i enden, vil bare si at jeg syns søkeboksen var kul (litt kult med ting som ikke er "standard" windows) ellers altfor mye støy.. og en co.uk side bør ikke være norsk... Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Han sa aldri at han hadde designet den. Hva man legger i ordene "lage hjemmeside" er så mangt. Jeg vil si at jeg har laget en hjemmeside selv om den er totalt blottet for design. Dere begynner å bli drøyt avstøtende og selvgode her inne nå synes jeg... Endret 1. april 2004 av enden Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Nei.. men han sa heller ikke at det var en template... Og når folk spør om hva andre på forumet synes om siden sin, i et web-design, css og html forum, så vil de fleste gå ut i fra at det er designen og utformingen av sia de vil ha synspunkter om.. (med mindre man da sier annet).. Som du kunne lese FØR jeg viste at det var en template, så fikk han tilbakemeldinger på nettop, designen, og også på at han bruker .co.uk domene til å servere en norsk side.. (noe som kanskje var en bedre tilbakemelding om han ikke mente designet..) Så klart kan ha ment noe helt annet enn designet med "lage hjemmeside", og da beklager jeg for min del å ha kommet med template-innlegget, men JEG syntes det var en faktor som burde spille inn når folk brukte tid på å gi tilbakemeldinger til selve designet.. Som ikke var hans hverk.. Endret 1. april 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå