thomaro Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg sliter! Skulle starte opp PC'en i morges - og klarer ikke å starte Windows. Jeg får kun en melding som sier: "Windows kan ikke starte fordi denne filen mangler eller er skadet: \Windows\System32\Config\System Du kan reparere filen ved å starte Windows fra orginal CD-rom." Problemet er at jeg ikke kan finne oppstart-CD'en som fulgte med.. ..ringte HP Compaq support, men de kunne ikke hjelpe meg. Denne CD'en måtte meldes savnet iløpet av 90 dager etter kjøp, og nå hadde de ingen mulighet for å lage en ny til meg. Den eneste muligheten de ga meg var å få tak i en som hadde tilsvarende maskin og få ta en kopi av hans OS-CD. Jeg har en CD-rom som jeg laget for å teste Linux, og dersom jeg bruker denne kan jeg starte maskinen. Jeg har også lesetilgang til harddisken (men ikke skrivetilgang). CD'en må også stå i maskinen (CD-R/W) mens jeg kjører - slik at jeg ikke får brent de viktigste filene mine til en CD. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå