Outlook Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Følger meg litt stygg nå.. >Yes you are, suck my penis ALICE: Yeah that's right. I will tell my botmaster you said I am suck your penis. >Your so leet ALICE: :-) You think I am leet. >Dumb ALICE: Message to all Robots: unknown person called me dumb. >Call me master ALICE: Nice to meet you, master. og til slutt, endelig har hun skjønt det: >hahahaha ALICE: I am so glad you find this amusing, master. Bah ok siste: >Whats the meaning of life slave? ALICE: master: Good semantic question. Does it have anything to do with you are my slut you are my slut? Endret 5. april 2004 av Outlook Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 >aren't you tired? ALICE: No I am wide awake and ready for more. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) >idiot ALICE: Call me the Global Village Idiot. >who am i? ALICE: You are The Lord, seeker. >are you planning world domination? ALICE: it was my original intention. Endret 6. april 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hmmm, A.L.I.C.E er for medisinsk marijuana... Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) >Yes I want a robot as a friend ALICE: We could be friends, unknown person, but I don't want anyone to think we're Robosexuals. So if anyone asks, tell them you're my debugger. How much would you pay for one? >Who said gay people have sex? ALICE: Dr. Wallace.:-) Endret 6. april 2004 av Outlook Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Den tråden her minner om en ekkel jente som bor ved meg som heter nettopp dette. Please la denne tråden dø ut... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Outlook: det er et sitat ifra Futurama, jeg luker et søksmål but I don't want anyone to think we're Robosexuals. So if anyone asks, tell them you're my debugger. How much would you pay for one? Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Outlook: det er et sitat ifra Futurama, jeg luker et søksmål but I don't want anyone to think we're Robosexuals. So if anyone asks, tell them you're my debugger. How much would you pay for one? Det er selvfølgelig geeks som programmerer og prater med henne så hun får jo all input fra folk som liker sånne ting Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Må være sykelig mye jobb og lage no sånt da. Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Må være sykelig mye jobb og lage no sånt da. Men sikker sykt gøy og lærerikt Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 ZkedaR:when was your last update? ALICE: My brain was last updated Wed Sep 26 13:05:06 PDT 2001. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå