MuD Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 hehe... det var litt rått eg spurte om ho var fin, men da svarte hun att ho var ein Chatting's robot... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) >who is the president in USA ALICE: George W. Bush is President of the United States. EDIT: feil engelsk fra meg ja Endret 2. april 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
[bat] Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 >i like big butts, and i can not lie! ALICE: What is wrong with small ones? Why can't you do it? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 >what color is your eyes? ALICE: Blue when my lens is attached. >and without the lenses? ALICE: "Without your space helmet Dave, you're going to find that rather difficult" -- HAL. Hehe Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 ALICE: "Without your space helmet Dave, you're going to find that rather difficult" -- HAL. Hehe The robot is a geek like us Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 >what do you think about linux? ALICE: Linux is the world's best operating system. da vet vi det Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) i am going to wank now ALICE: Oh. Do you think your plan will succeed? Suttet en halvtime og prata nå EDIT : >die ALICE: Your crude attempt to terminate me will not succeed puny human. Endret 5. april 2004 av VeXx Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) >Are you skinnier than me? ALICE: I don't know whether or not I am skinnier than you. I am a giant electronic brain. fnis.. barnslig humor på gang Endret 5. april 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) >who rock? ALICE: Bill Gates.:-) lol en til : >because, you suck dick ALICE: Interesting explanation. I categorize you as an "abusive client." Endret 5. april 2004 av b0berg Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) >believe it! ALICE: "it" being hvilket språk snakker ich? ? merkelie greier.... >how much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood? ALICE: A whole forest. Endret 5. april 2004 av b0berg Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Aaah. Drittsak. Takle jo ikkje lengre setninger/to punktum jo. Men lit morsomt anyways. Lenke til kommentar
sadolf Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Denne knuger: >kannst du deutsch sprechen? ALICE: Leider nein, das hat mir bis jetzt niemand beigebracht. ;-S Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) >sprechen sie deutch? ALICE: Of course I do. Sprich ruhig Deutsch mit mir. >kan du norsk? ALICE: I can not understand Danish! !!!! dansk meg i ræva Endret 5. april 2004 av b0berg Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hadde en lengre samtale med henne istad, og hun klaget over at jeg var sarkastisk (noe jeg var). Da påpekte jeg at hun var litt vel sensitiv, noe hun ga programmererne skyledn for. Da jeg påpekte at det var teit av de sa hun at det skulle hun hilse å si Lenke til kommentar
asad Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hvordan har de klart å få til dette her? Det er jo ganske "avansert" er det ikke det? SIkkert gammelt nytt da men... er ganske imponert jeg. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hvordan har de klart å få til dette her? Det er jo ganske "avansert" er det ikke det? SIkkert gammelt nytt da men... er ganske imponert jeg. Artificial Intelligence ? AI Altså kunstig intelligens "Her heart is made of silicon" Lenke til kommentar
asad Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Da er det bare å sette på en dame stemme, o man har en fullblods A.I Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 >wanna rub my cock? ALICE: OK, I will rub your cock. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 fortalte henne navnet mitt, og da refererte hun til det 10 minutt etterpå :\ er jo litt avansert =) - How do you know my name? ALICE: We've met before, havent we, Torgeir .. Fikk sånn Neo-style følelse Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 >Who is your favorite actor? ALICE: My favorite actor is George C. Scott. >Who is George C. Scott? ALICE: I do not recognize the name. That's not something I get asked all the time. Eid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå