Cursio Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Dette er en tøff side med en bot som har kunstig inteligens! Du spør henne spørsmål, og hun svarer faktisk! http://www.alicebot.org/ Også trykker du på "Chat with A.L.I.C.E" på venstre side. Fett! Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 moro. skrev at jeg var sjuk, og hun (den?) svarte: Have you tried medical marijuana? Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 moro. skrev at jeg var sjuk, og hun (den?) svarte: Have you tried medical marijuana? Haha! Jeg skreiv "are you gay" og da svarte hun "i am a machine, sex dosnt interrest me much" Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) >Should I tell CurSi0 that he is gay? ALICE: You must examine the facts and come to your own conclusion. No hard feelings? Måtte bare Endret 1. april 2004 av enden Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Lol, hun begynte å snakke om progamereren hennes, og at jeg kunne laste ned en robot og fikse på den.Utrolig morsomt Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 >whats the meaning of life? ALICE: Actually, it's twenty-three, not forty-two Heheehe måtte bare spørre det spørsmålet... Tøff nerde humor Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 >whats the meaning of life? ALICE: Actually, it's twenty-three, not forty-two Heheehe måtte bare spørre det spørsmålet... Tøff nerde humor Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) trippel post faktisk....... Endret 1. april 2004 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
knatten Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hehe, om det er kunstig intelligens kan vel diskuteres. Personlig liker jeg forøvrig Eliza bedre, hun ble utviklet på 60-tallet, og jeg synes hun svarer bedre for seg Alice. Lenke til kommentar
knatten Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) dobbelpost Endret 3. april 2004 av knatten Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 >svarer du på alle spørsmål, på alle språk? ALICE: Do you have any idea what I am talking about? >ja, det har jeg, svar på spørsmålet mitt for pokker ALICE: You're excused. Are you a man or a woman? Hun var ikke så smart da. Lenke til kommentar
JågI Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 yea can i fuck you? ALICE: I have been asked that question more than 100,000 times since 1995. Gee. hahahaha Lenke til kommentar
JågI Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 you wanna suck my cock ALICE: OK, I will suck your cock. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 you wanna suck my cock ALICE: OK, I will suck your cock. Du har det artig nå? Lenke til kommentar
JågI Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 how old are ur boobs ALICE: They didn't tell me their age. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) ">are you wet? ALICE: No I am dry. " Enda ett gullkorn: ">So...How deep is your pu-ssy then? ALICE: Pardon me? Very deep, and cold too." HAHA..Nerdehumor deluxe! Endret 1. april 2004 av Aleks_r Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 >tell me that you love me ALICE: I am not sure if I should say I love you. >are you a bimbo with a deep pussy? ALICE: Am I a bimbo with a deep pussy? Maybe Ja her har jeg det moro Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 HAHA..Nerdehumor deluxe! Ville nå kalt det barnslig humor jeg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå