PIIIpower Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Man kan vente en tid på 6 uker på "nye" linjer hvis det ikke er noen på sentallen som har bestillt før deg. Antar at bravida patcher alle ordre på en sentral når de først er der... Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 6 UKER !! Det er jo LENGE !! Lenke til kommentar
hmm Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Hvor har du dette med 6 uker fra? jeg har hatt 1mbits linja fra bluecom i nesten 2 år nå. Nå har jeg bestilt 2mbits linja.. og dette tar ikke lenger enn 10 - 14 dager å få effektuert - LINK eller er det noe jeg ikke har fått med meg? aldri hørt noe om 6 uker. Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 At det står ca to uker er vel en sannhet med modifikasjoner. Det tok over en måned forrige gang jeg endre hastigheten... vet ikke om det er Bluecom eller Bravida som er treige.....men uansett er det utrolig kjedelig for alle som venter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå