Howard Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Mer for pengene fra Bluecom Bluecom har merket seg den sterke konkurransen i ADSL-markedet, og har nå oppgradert sine ADSL-tilbud. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 litt svak upload i forhold til min NGT 2000/640 men eller veldig gode priser. "mbit deres koster noenlunde det samme som min NGT 2Mbit, men det er inkludert den sterke studentrabatten, og den er det jo ikke alle some får automatisk. Good going Bluecom! -Stigma Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 For dette er sikkert ingen aprilspøk.... desverre for blucom kunder som gjerne vil øke hastigheten sin... Bluecom har vært en dyr isp så langt, hadde virkelig ikke gjort noe om de faktisk hadde satt ned prisene litt...dette var litt for mye til at det skulle være virkelig.. Lenke til kommentar
knut Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Disse prisene står også på bluecom sine sider, så om de også driver med aprilspøk så kan det være det. Men jeg tror ikke det er en spøk ihvertfall. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Tviler på at Bluecom er så dumme at de kjører en spøk på dette. Resultatet er jo kun sure kunder. Lenke til kommentar
ZeniX Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 For dette er sikkert ingen aprilspøk.... desverre for blucom kunder som gjerne vil øke hastigheten sin... Bluecom har vært en dyr isp så langt, hadde virkelig ikke gjort noe om de faktisk hadde satt ned prisene litt...dette var litt for mye til at det skulle være virkelig.. Det er ingen aprilspøk. Prisene er endret på Bluecom sin side og ringer man Kundeservice får man bekreftelse på at prisene har tredd i kraft. Jeg bestilte akkurat 2mbit og gjør inget annet enn å neie og bukke til Bluecom! Keep up the good work Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 det er ingen spøk.. Bluecom har lenge planlagt april kampanjen! Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Synes det var et ganske patetisk "tilbud". Hva med oss eksisterende kunder m/binding? Pfff latterlig Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 jeg tjente hvertfall ikke en dritt på det Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Har bestillt 2mb nå jeg også... Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Har bestillt 2mb nå jeg også... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Japp.. Får vel oppgradere til 1mbit da.. Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 må pokker meg oppgrade til 2mbit jeg... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Er ikke noe aprilspøk. Er en lang thread om de nye prisene en plass her i forumet. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Bestilte 2mbit fra Bluecom for et par uker siden, skal bli oppkoblet 13.april. Håper bare jeg drar nytte av dette tilbudet. Tross alt 200kr å spare i mnd. Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 har 2,,,og neste skritt er økning av hastighetene Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) .. Og med oss gamle, men "trofaste" kunder får i allefall ikke jeg noen nytte av denne "kampanjen". Endret 1. april 2004 av praut86 Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Eneste jeg er bekymret over er hvor lang tid det kommer til å ta. I følge det som står på Bluecom sine sider skal de ta ca. to uker. Det tok hvertfall en måned forrige gang jeg økte hastigheten..og nå som det er blitt en del billigere er det garantert mye større pågang....tar vel tre måneder eller noe nå.... Tar vel egentlig sorgene på forskudd...men... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg lurker enda med 400/128 linjen dems jeg dug den =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå