Vo0do0 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Mitt fx5900U tar opp like stor plass. Det bråker ikke noe i det heletatt... Jeg tror kjøleløsningen vil bli noe den samme som på NV38 kortene. Uendelig effektiv og stillegående... Vent litt så skal jeg finne noen bilder... Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Slik ser den ut... Ser ikke så verst ut den? Kjøling. Endret 1. april 2004 av Vo0do0 Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Litt rart hvis det er en aprilsspøk, for artikkelen kom 30. mars. Jaja, høres rimelig ille ut det kortet. Heh, big fatt ass performance tror folk, men ender sikkert opp som ikke no spesielt. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Slik ser den ut... Ser ikke så verst ut den? Kjøling. Hmm, hva med en vannblokk der vifta står og så en vifte på den ribba, skulle vel gi rimelig bra kjøling. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Mimre tilbake til da jeg hadde et skjermkort, og et 3D-kort.. De tok jo også opp AGP og et PCI spor. En monitorkabel gikk fra skjermkortet til 3Dkortet, også gikk det en monitorkabel fra 3Dkortet opp til skjermen.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Mimre tilbake til da jeg hadde et skjermkort, og et 3D-kort.. De tok jo også opp AGP og et PCI spor. En monitorkabel gikk fra skjermkortet til 3Dkortet, også gikk det en monitorkabel fra 3Dkortet opp til skjermen.. Jepp ! Voodoo add-on 3D kort.....elns. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Mimre tilbake til da jeg hadde et skjermkort, og et 3D-kort.. De tok jo også opp AGP og et PCI spor. En monitorkabel gikk fra skjermkortet til 3Dkortet, også gikk det en monitorkabel fra 3Dkortet opp til skjermen.. Jepp ! Voodoo add-on 3D kort.....elns. Jepp, har et slikt stående i min Pll maskin , funker fortsatt det. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 jau jau.. har heatpipe på mitt nåværende skjermkort og da tar det automagisk opp 1 pci plass, så for meg bryr jeg meg ikke. Så lenge det er en stillegåed kjøleløsning. Uansett, nå om dagen blir bare mer og mer integrert i hovedkortet og færre og færre pci kort trengs.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå