int20h Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 NV40 opptar to kortplasser Rykter sier at Nvidias NV40-kort vil oppta to kortplasser og at støynivået vil ligge høyere enn man først antok. Om to uker braker det løs med lansering. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hørte at AMD skulle lansere en 128bits prosessor i dag? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Ja og at Intel har sluppet P5 med en feiltagelse Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 lett gjennomskuelig.. Hørte også på radioen i dag at EU kom med en ny lov om at alle med cabriole skulle ha hjelm på seg når de kjørte. Det verste er vel at de faktisk er truende til det Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) *nynner* Hvilken dag er i dag? hvilken dag er det i dag? Er det 1 april? JA! 1 april JA Endret 1. april 2004 av Hellslayer Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jepp, men nå skal jeg til tannlegen, får håpe han ikke tar det som en spøk Lenke til kommentar
Final Fantasy Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) hørt om den nye multimedia-tannbørsten da? du kan sende sms fra tannbørste til tannbørste mens du pusser tenner^^ den nye teknologien kalles "Longtooth" ...LOL finner den på http://www.itavisen.no Endret 1. april 2004 av Final Fantasy Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hehehe, dette var jo nesten troverdig: Rykter sier at Nvidias NV40-kort vil oppta to kortplasser og at støynivået vil ligge høyere enn man først antok. Om to uker braker det løs med lansering. Men her er vi helt ute å kjøre: Det ryktes hos The Inquirer at NV40-kortet vil inneholde to deler, der den ene skal ned i AGP-sporet og det andre i et standard PCI-spor. Jaja, ha en forsatt fin dag /cyrus Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jepp, men nå skal jeg til tannlegen, får håpe han ikke tar det som en spøk Og da han titter ned i gapet ditt sier han: Huff og huff... Her må vi borre en 5-6 hull ja, og rotfylle fremtenna Da tenker jeg Snekker'n får sjokk ja Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Her har dere noe flere spøker: http://www.digi.no/php/art.php?id=102273 <--- Prissjokk på PC-er skal finansiere bredbånd (...) Forslaget går ut på å innføre en tilleggsavgift på prosessorer som brukes i alle slags bredbåndsapparater. For enkelhets skyld vil avgiften gjøres direkte avhengig av prosessorens klokkefrekvens. (...) Hvor stor skal avgiften være? Dette er en detalj Børmer nødig vil ut med, og han har ingen kommentarer når digi.no presenterer ham for en innsideropplysning: 40 til 50 øre per megahertz Eller denne: http://www.nettvest.no/apps/pbcs.dll/artik...NYHET/143336251 <--- En to meter lang krokodille, medtatt men fortsatt levende, dukket i går opp i Eitrheimsvågen ved Norzink i Odda. Tillater meg å poste denne her også jeg, selv om den er postet ett annet sted allerede: http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...60D3912FB9A646F Har du Pentium 5 uten å vite det? Intel har ved en feiltakelse sluppet et stort antall Pentium 4-prosessorer med to prosessorkjerner på markedet. Prosessoren vil få navnet Pentium 5 når den lanseres senere i år. Last ned verktøy for å sjekke om DU har en Pentium 5 her. Endret 1. april 2004 av Hellslayer Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Our friend confirms that NV40 is going to be a two-slot card, but it won't be noisy one, we're assured. hvordan fikk hw dette til å bli; Rykter sier at Nvidias NV40-kort vil oppta to kortplasser og at støynivået vil ligge høyere enn man først antok. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 hvordan fikk hw dette til å bli; trøtthet? skulle uansett ikke foundre meg om det blir noe i denne duren. dejaVu (?) Lenke til kommentar
lperik Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Mye morsomt i nyhetsverden idag ja Lenke til kommentar
Jaghi Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jaja... Nvidia prøver stadig å måle seg opp med ATI og de klarer det jo ganske bra, men de ender alltid opp med å bruke store plass og å brøke som et lokomotiv! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Les her dere. Altså, vil kortet ta 2xPCI i tillegg til AGP ? Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Nei. Det vil ta opp plassen til en pci slot... Og selvfølgelig agp'en. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Nei. Det vil ta opp plassen til en pci slot...Og selvfølgelig agp'en. Tenkte meg det, ja..... Men det er ikke noe nytt, har ett FX5800 som tar like mye plass. Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hvis dette er en aprilspøk, må jeg tilstå at jeg ikke ser det morsomme i den! At et skjermkort har en kjøleløsning som går utover 1. pci-spor og at det støyer mer enn forventet ??? Bombe!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå