stian123 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Når jeg har norton "enable" får jeg ikke logget inn på MSN (ennå jeg har bedt den Permit All i Messenger), jeg kommer ikke inn på internett og jeg får heller ikke tatt live update av norton når jeg har det enable. Da må jeg disable det. Hva kan jeg gjøre? *Internet accsess står på automatisk* (automatic) Endret 1. april 2004 av stian123 Lenke til kommentar
corky Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Har du både Norton Internet Security 2004 og Norton Antivirus 2004 installert kan dette være problemet. Disse to programmene klusjer det til for hverandre, det er det flere som har erfart. Personlig bruker jeg Norton Internet Security 2003 og Norton Antivirus 2004, dette fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Har du både Norton Internet Security 2004 og Norton Antivirus 2004 installert kan dette være problemet. Disse to programmene klusjer det til for hverandre, det er det flere som har erfart. Jepp.....det stemmer det... Tydeligvis ingen god sammensetning... Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Når jeg har norton "enable" får jeg ikke logget inn på MSN (ennå jeg har bedt den Permit All i Messenger), jeg kommer ikke inn på internett og jeg får heller ikke tatt live update av norton når jeg har det enable. Da må jeg disable det.Hva kan jeg gjøre? *Internet accsess står på automatisk* (automatic) Du trengere bare å innstalere norton firewall på nytt. Måtte nettop gjøre det samme på grunn av det samme problemet.. Lenke til kommentar
norrick Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Brukerfeil! Kjør en "Program scan" i NIS ved å åpne programmet/personal firwall/configure/Program control/Program scan. Når du har gjort dette så må du gi nettprogrammene full tillatelse til å gå på nett. Lenke til kommentar
norrick Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Har du både Norton Internet Security 2004 og Norton Antivirus 2004 installert kan dette være problemet. Disse to programmene klusjer det til for hverandre, det er det flere som har erfart. Jepp.....det stemmer det... Tydeligvis ingen god sammensetning... For noe tull, NIS og NAV passer ypperlig sammen siden begge programmene fyller ut hverandres "hull". Som oftest så tror folk at det er bare å innstallere programmene og så skal alt ting gå av seg selv uten at man behøver å sette opp firewall/antivirus... Feilen er såre enkel, folk gidder ikke å ta seg tid til å lese gjennom manualen og klikker blindt "Ja" på hvert eneste vindu som popper opp under innstallasjonen. Jeg vil egentlig ikke kalle det for en brukerfeil men heller "late-brukeres-feil". Endret 1. april 2004 av norrick Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Har du både Norton Internet Security 2004 og Norton Antivirus 2004 installert kan dette være problemet. Disse to programmene klusjer det til for hverandre, det er det flere som har erfart. Jepp.....det stemmer det... Tydeligvis ingen god sammensetning... For noe tull, NIS og NAV passer ypperlig sammen siden begge programmene fyller ut hverandres "hull". Som oftest så tror folk at det er bare å innstallere programmene og så skal alt ting gå av seg selv uten at man behøver å sette opp firewall/antivirus... Feilen er såre enkel, folk gidder ikke å ta seg tid til å lese gjennom manualen og klikker blindt "Ja" på hvert eneste vindu som popper opp under innstallasjonen. Jeg vil egentlig ikke kalle det for en brukerfeil men heller "late-brukeres-feil". Jeg leser hva du sier skriver....men det stemmer ikke i dette tilfelle.... Lenke til kommentar
norrick Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg leser hva du sier skriver....men det stemmer ikke i dette tilfelle.... Rart at det fungerer 100% her hos meg og alle andre som har satt opp brannmuren korrekt. Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg leser hva du sier skriver....men det stemmer ikke i dette tilfelle.... Rart at det fungerer 100% her hos meg og alle andre som har satt opp brannmuren korrekt. Har ingen problemer med å komme på nett....her er det snakk om stabilitet på pc'n med disse to innstallert sammen.... Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 du har valgt "permit all" på windows messenger? da bør du isåfall ta en titt her. Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Har installert både NIS 2004 og NAV 2004 sammen, og dette fungerer helt ypperlig for min del !!! Lenke til kommentar
PaiNKillaH Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Har installert både NIS 2004 og NAV 2004 sammen, og dette fungerer helt ypperlig for min del !!! word Lenke til kommentar
asad Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Når jeg har norton "enable" får jeg ikke logget inn på MSN (ennå jeg har bedt den Permit All i Messenger), jeg kommer ikke inn på internett og jeg får heller ikke tatt live update av norton når jeg har det enable. Da må jeg disable det.Hva kan jeg gjøre? *Internet accsess står på automatisk* (automatic) Hadde akkurat samme problem. Bare at jeg måtte reiinstallere systemet for å komme inn på internett igjen dette har skjedd med med 3-4 ganger på 2 forskjellige datamaskiner, under win2000 og Xp. Valgte til slutt å gi opp dette programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå