xico Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Noe så jævla idiotisk ikke faen om jeg betaler for å sende e-post Lenke til kommentar
Nikkos Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Lurer på hvilken dato det er i dag? Lenke til kommentar
Howard Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Porto på e-post og IM-tjenester? Sterke krefter har i lengre tid jobbet med å innføre porto for sending av e-post og meldinger over IM-tjenester. Nå tyder det på at forslaget får flertall i EU og blir innført fra og med 2006. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Latterlig aprilsnarr, nice try! Lenke til kommentar
pertm Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Noe så jævla idiotisk ikke faen om jeg betaler for å sende e-post Det er ikke idiotisk når det kan bli veldig dyrt for de som sender ut spam. 10øre for å sende en mail til noen du kjener er ikke mye, men for en som spammer med millioner av mails så blir det mye. Lurer litt på om dette kan være en aprilspøk, men jeg har jo hørt forslaget før, men ikke så konkret. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Det er Torsdag? Du ser jo at hw.no`s Håvard Røste tuller: DrE Lenke til kommentar
arcade Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Var det ikke en tilsvarende aprilspøk i en eller annen nettavis i fjor? Arcade Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jepp, der kom aprilsspøken ja Lenke til kommentar
Krestjan Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Aprilspøk eller ikke, dette kommer nesten garantert til å bli realitet når et nytt mail-system kommer på banen. Blir nok ikke store summen, men nok til å skremme spammere..... Lenke til kommentar
fAight Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Det første jeg tenkte på var at dette er jo helt latterlig! Så huska jeg på at det var 1.april... hehe. Men vi får se da.... noen som kan gjette hvilke oppslag i VG som er en spøk? Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hehehe, vanvittig bra! Var litt for tidlig for meg ennå til å fatte det med datoen. Dette var såpass bra skrivd og bygger på informasjon som gjerne kan være/ blir sann om visse amerikanere for det som de vil. Om palladium kommer og blir fullstendig innført går det nok troll i ord... Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Gikk rett på Unnskyldning: det er morgen! Vis det hadde vært sant, er det ikke mailen som hadde vært problemet, tenk og betale 10 øre per mld med msn/ICQ!! Blir vel 10 til 1000 kr dag det!!! Men det vil aldri la seg gjennomføre uten at dem setter opp servere som overvåker alt og det blir vel litt vanskelig.. Endret 1. april 2004 av Morpheus- Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Det var jaggu nesten! *ler* Heldigvis er det 1. april i dag! Lenke til kommentar
pc-killer1317 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Gikk rett på Unnskyldning: det er morgen! Vis det hadde vært sant, er det ikke mailen som hadde vært problemet, tenk og betale 10 øre per mld med msn/ICQ!! Blir vel 10 til 1000 kr dag det!!! Men det vil aldri la seg gjennomføre uten at dem setter opp servere som overvåker alt og det blir vel litt vanskelig.. Si ikke det. Alt du sender på MSN går jo gjennom Microsoft sine servere, før de blir sendt videre til personen du skriver med. Det for å løse problemet med folk bak router osv. som ikke kan/klarer å konfigurere den. Det er jo bare å sjekke meldingene som går gjennom de serverne. MEN. Satser på at dette er en aprilsnarr. Ellers må jeg begynne å roe meg kraftig ned på diverse IM nettverk. Og det går jo ikke. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 tydlig at det er aprilsnarr ja... men faktisk så skulle det ikke forundre meg om Bill Gates og M$ har ville innført noe så tåpelig Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 hehe..lot meg lure av den der...begynnte og lure litt når det stod at det kommer betaling på IM, men dog betaling for epost er jo noe som Ms har jobba lenge for, så det kan jo vere en nyhet litt forut for sin tid bare... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 det er faktisk mulig denne er sann, selv om jeg tviler veldig.. det har jo vært en del snakk om det... men så kan jo alle sette opp en egen e-post server, som er gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå