chrisege Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hei, Skal dele mus/tastatur/skjerm. Passer denne: http://komplett.no/k/ki.asp?sku=118796&view=detailed. Er det noen bakdeler med denne?? Burde jeg gått for noe annet?? Er det noen som vet, om det selger denne på Elkjøp. Evt. hvor mye den koster der. Det er jo nesten 150 kr i frakt fra Komplett. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Tja.. den enkleste måten hvis du skal dele både skjerm og tastatur er vel nesten å bruke motorsag tror jeg? En øks ville bare satt stygge merker.. (Håper du har humor da) Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Tja.. den enkleste måten hvis du skal dele både skjerm og tastatur er vel nesten å bruke motorsag tror jeg? En øks ville bare satt stygge merker.. (Håper du har humor da) Forsto den. Det jeg skal er å bruke samme mus/tastatur/skjerm, til to maskiner. Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 tror den er grei jeg.finnes dyrere løsninger.. men tror den skal fungere.lurte veldig på å kjøpe en sånn en på elkjøp. helt til de sa prisen.. 750kr.da sa jeg hade men den burdte fungere ja. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hvorfor ikke bare installere remote administrator på begge maskinene og styre den ene fra den andre? Da har du jo kontroll over begge maskinene.. Men den KVM switchen du har kikka på er grei den. Tror ikke de selger det på Elkjøp, hvertfall ikke den du har kikka på der. Tror faktisk det er få butikker innen vanlig elektro (se hvitevarer og brunvarer) som selger slikt utstyr. Bor du ikke i nærheten av en datakjeden butikk eller noe da? Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Bor du ikke i nærheten av en datakjeden butikk eller noe da? Tror ikke det finnes noen slike butikker i Egersund, nei. Mulig jeg kan bestille via en annen og slippe frakt. Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hvorfor ikke bare installere remote administrator på begge maskinene og styre den ene fra den andre? Da har du jo kontroll over begge maskinene.. Men den KVM switchen du har kikka på er grei den. Tror ikke de selger det på Elkjøp, hvertfall ikke den du har kikka på der. Tror faktisk det er få butikker innen vanlig elektro (se hvitevarer og brunvarer) som selger slikt utstyr. Bor du ikke i nærheten av en datakjeden butikk eller noe da? hvis den ene er windows og den andre er linux da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå