stclem Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Har en txt fil som ligger ute på nett, laster denne ned til min maskin med ftp et par ganger i uken for å oppdatere den og så laste den opp igjen med ftp. Er ikke store arbeidet, men gjør meg avhengig av ftp og litt tid. Er det noen mulighet for at jeg kan redigere denne txt filen direkte på nett? Bruker servetheworld. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 ja med php, hvis du ligger på en unix server. se på fopen() og fwrite() på php.net og kanskje spørre om å få flytta denne til php delen Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 og kanskje spørre om å få flytta denne til php delen ding Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Du kan bruke et helt vanlig skjema med textarea... Det er super simpelt. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Du kan bruke et helt vanlig skjema med textarea... Det er super simpelt. det jeg tenkte på men glemte å si.... ( lå det litt i korta? ) dette i kombinasjon med litt php så er du en uber txt editor i din favorit browser Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Så er han en teksteditor, stakkars fyr Tipper vi sier så har han Lenke til kommentar
stclem Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Skjønner nå at det er mulig, men jeg skjønner ikke hva dere prøver å fortelle. er nermest grønn på php. Noen som kan vise hva dere mener? Lenke til kommentar
stclem Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Ingen som kan hjelpe? Dette kan hjelpe deg på vei! Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå