IntelAmdAti Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 "Viktig melding til alle påmeldte: Dato: 29 Mars 2004 The Gathering denne påsken er avlyst. En av våre hovedsponsorer har trukket seg og vi er tvunget til å avlyse. Vi beklager alt dette måtte medføre for de som er påmeldt. Vi samtaler i skrivende stund med andre mulige sponsorer, i beste fall blir The Gathering bare utsatt en periode. Det er for tidlig å si noe sikkert, menettersom forberedelsene allerede er igang håper vi å kunne arrangere The Gathering omtrent to uker etter påskeferien. Det er mulig det ikke blir pengepremier i Compoene vi har. Vi beklager dette dypt." For noen er dette kanskje trist, men jeg sier bare JAAAAAAAA Jeg skal ike dit uansett Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Det var et trist forsøk på en aprilsnarr. Lenke til kommentar
Andeplane Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Ja for det er det mange som tror på Lenke til kommentar
Togo Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 For å si det slik: Heill itj på havbunnen Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 ANPRILSNARR§!!!!!1 Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 ANPRILSNARR§!!!!!1 ikke mange som var fornøyd med den nei Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 jaja nå blei jeg lurt Skal ikke dit anyways. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Fikk følgende melding fra en kompis: "TG er avlyst Skjekk tv2 nettavis" Jeg trøtt som fan og vet som oftest ikke hvor jeg er om morgenen tenker wtf..og så "AHA!" Har gått å nynnet på "hvilken dag er det i dag" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå