Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bli med på ros til Telenor!


Anbefalte innlegg

Jeg reagerte litt på en reklame for Telenor i en avis, tror det var Telebutikken sin blekke. Der sto det fri nedlasting ut året. Virker egentlig som om de har tenkt på å skaffe en horde med kunder nå, før de setter grenser igjen og kanskje prisstigning. Er litt rart det at de ikke fjerner kvote-systemet. Jeg lurte litt når jeg så det

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg reagerte litt på en reklame for Telenor i en avis, tror det var Telebutikken sin blekke. Der sto det fri nedlasting ut året. Virker egentlig som om de har tenkt på å skaffe en horde med kunder nå, før de setter grenser igjen og kanskje prisstigning. Er litt rart det at de ikke fjerner kvote-systemet. Jeg lurte litt når jeg så det

Ja det er jo også en ting.. Telenor har jo kommet med en del datoer..

Alle innen juni en gang skulle alle ha oppgradert sine linjer.. bla bla

Men fortsett å betale vanlig pris er dere snille? hehe

Jeg kan ikke skjønne at det er lov å kalle dette en fribrukslinje om man hele tiden skal laste ned nye "kvoter" gratis, eller så synker linja til isdn hastighet.. Er dette en bra deal? :nei:

Lenke til kommentar

Uhm så mye negativt det var her.

 

Telenor fortjener trampeklapp hvis dere skal si det på denne måten for å våkne opp...

 

Det at de har gjort mye bedritent er ikke mitt problem, jeg lever ikke i fortiden. Har jeg undertegnet en kontrakt som sier at jeg skal ha fri bruk og fast pris ut bindingstiden så er det faen meg ikke mye de kan gjøre for å lure meg. Hvis dere skal nå si at det koster helvetes mye å skifte isp, er svaret 200kr og dette gjelder for alle ispr.

 

det at telenor ikke kan oppgradere alle på dagen ligger nok i systemet dems som må oppgraderes, noe som tar tid.

 

Hvorfor grine over det som har skjedd når det er dagen i dag som teller? ;)

Lenke til kommentar
Hvis dere skal nå si at det koster helvetes mye å skifte isp, er svaret 200kr og dette gjelder for alle ispr.

NGT har 500,-

 

Uansett. Jeg er enig med deg Admin'c, så lenge du har skrevet kontrakt, kan de ikke gjøre noe som helst.

Endret av jallakim
Lenke til kommentar

Jeg har ikke Telenor fasttelefon eller mobiltelefon men,

 

ADSL linja mi beholder jeg hos telenor. Jeg har hatt adsl hos telenor siden sept. 2001. Nedetid på linja mi er tilsammen 10 minutter på disse årene. Tror ikke så mange slår det!

 

Når de nå setter opp hastigheten til 2048 så ser jeg ingen grunn til å bytte. Ok uploaden kunne vært bedre men for meg er det mer enn nok.

Lenke til kommentar
Syntes det er leit at dette faktiskt fungerer til de grader.. Samtidig gjør de om frie bruks abonnement til Abb. med forbruksmåler, slik at de i større grad kan kontrollere alle med telenor linje. For er det ikke sånn at alle må bruke påfyll på 5 og 5 gb da? Eller er det jeg som har missforstått akkurat den delen.

jeg har fått fri bruk på mitt abb, og har ingen forbruksmåler innstallert på min maskin. så at du trenger den er bare tøv. og du slipper også å bestille 5 og 5 GB, bare si du vil ha fri bruk, så er det fikset.

Lenke til kommentar
Syntes det er leit at dette faktiskt fungerer til de grader.. Samtidig gjør de om frie bruks abonnement til Abb. med forbruksmåler, slik at de i større grad kan kontrollere alle med telenor linje. For er det ikke sånn at alle må bruke påfyll på 5 og 5 gb da? Eller er det jeg som har missforstått akkurat den delen.

jeg har fått fri bruk på mitt abb, og har ingen forbruksmåler innstallert på min maskin. så at du trenger den er bare tøv. og du slipper også å bestille 5 og 5 GB, bare si du vil ha fri bruk, så er det fikset.

Da er jo ihvertfall det bekreftet, men enda lyser det ikke akkurat helgen status av denne lille markedsstyrte snuoperasjonen til Telenor.. Men bra at det ihvertfall finnes muligheter å slippe denne idiotiske kvoteringen deres.. Da er det ihvertfall en liten pluss-ting til.. wow :ermm:

Lenke til kommentar
Hører også at en del blir portscannet av Telenor.. Er dette noe folk her har opplevd, eller er det bare rykter.. Husker bare jeg leste et sted her, men finner ikke tilbake.

Syntes ihvertfall ikke det hørtes helt bra ut ! men  men.. lykke til alle sammen  :hmm:

<----------- PeerGuardian v.1.99 blokka telenor engang.... lurer på hva de skulle på maskina mi...

 

 

PS: Hvordan ser mailen ut til Telenor? (den som sier ifra når tingene er oppgradert)

Må man ikke betale gebyr / mer i mnd pga "manuel oppgradering"?

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
synes fremdeles telenor er et selskap som grenser mot det kriminelle når det gjelder markedsføring (anbefalte bl.a. å låse opp telefoner i sverige), NGT er så utrolig mye bedre enn telenor på adsl... mye bedre upload å gir mye mer fart for pengene!  er møkka lei av alt som har med telenor å gjøre nå, etter å ha byttet internett, fast-tlf å mobilabonnement på to tlfer har jeg aldri opplevd å bli oppringt å mast på så my til alle døgnets tider. takker høyere makter for reservasjonsmuligheter i brønnøysundsregisteret!

Så du har ikke prøvd å bestille bredbånd fra NGT, og fått 'jada, det kan du få', for etter et år med masing ikke kan få det likevel?

 

Du har ikke prøvd å få NGT til å flytte abonnementet ditt, og etter 2 måneder ennå sitter og venter?

 

Du har ikke prøvd å komme i kontakt med 'kundeservice' i NGT for å få svar på et trivielt spørsmål, og måtte sitte i 1 time+ i kø?

 

Du har ikke forsøkt å sende mail til NGT, uten å få svar?

 

Du har ikke prøvd å få utsatt fakturaen, og uten å bli møtt av torpedoene til Lindorff?

 

Hvis nei på alle disse, gratulerer.

 

Til alle andre, velg Telenor.

Lenke til kommentar
Hører også at en del blir portscannet av Telenor.. Er dette noe folk her har opplevd, eller er det bare rykter.. Husker bare jeg leste et sted her, men finner ikke tilbake.

Syntes ihvertfall ikke det hørtes helt bra ut ! men  men.. lykke til alle sammen  :hmm:

Jeg ser i firewallen at det er mange med ipadresse fra telenor som har prøvd å portscanne meg. Men jeg kan ikke se at noen sentrale servere har fra telenor har prøvd seg. Jeg driver heller ikke å leter etter de serverne da loggen er rimelig full av dritt... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...