Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bli med på ros til Telenor!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si meg enig i at Telenor har forbedret seg kraftig den siste tiden. Det faktum at Telenor sin 2mbit er billigere enn NGT sin 2.2mbit, er jo til å juble over. Så er det jo mange positive og negative sider med begge to (slik som at NGT har bedre upload, mens telenor igjen har bedre routing = raskere nett).

 

Èn klapp for Telenor. (bare èn...) :laugh:

Lenke til kommentar

Hei, dette er kanskje litt off-topic, men kanskje dere noen her kan hjelpe meg allikavel. Når jeg kjører bredbånds testen på it-avisen.no, får jeg rundt 200kbit\s. Egentlig skal jeg ha minimum 704. Vi har 3 pcer oppkoblet på routeren, og begge de 2 andre pcene får 722kbit\s på samme testen. Eneste jeg har inne som kan ta opp båndbredde er vel NAV. Avinstallerte alt annet. Kanskje jeg bør formatere?

 

Tilbake til topic. Får 2mbit om et par dager fra telenor, og jeg gleder meg. Håper bare jeg får nytte av det på min pc :)

Lenke til kommentar
Ja nå er plutselig alt bra ? Herregud for noen enkle mennesker.....Skal nok noe mere til før de er kvitt alle de fine kallenavnene de har fått...

Jeg må si meg enig med fredde!

 

Men revelusjonen er her(flere selskaper på markede),og det skal telenor få kjenne på kroppen.

 

I årevis har vi trengt telenor,nå er det telenor som trenger oss,nice :cool:

Lenke til kommentar
Ja nå er plutselig alt bra ? Herregud for noen enkle mennesker.....Skal nok noe mere til før de er kvitt alle de fine kallenavnene de har fått...

Vel, hvis (en formidabel) forbedring ikke er bra nok virker det for meg som om du kun "hater" dem av prinsipp.

 

Akkurat som om det en gang var "kult" å hate Telenor, og at du nekter å slippe kveletaket.

Lenke til kommentar
Akkurat som om det en gang var "kult" å hate Telenor, og at du nekter å slippe kveletaket.

Vel, vi får se...

Det er tn som har hatt det taket på oss i mange år, synes du det er rart at man ikke tror på julenissen? TN gir ikke ved dørene, alt har en baktanke...

Lenke til kommentar

I snart to år har Telenor melket kundene sine helt unødvendig. Er det nå plutselig bra at de til slutt går tilbake til det systemet alle andre ISP'er benytter? Hvis dere virkelig lar dere lure av dette, synes jeg virkelig dere er noen lettlurte fjols. Bidra til å opprettholde konkurransen i markedet ved å si bye bye til Telenor og heller velge en av de andre ISP'ene.

Lenke til kommentar
I snart to år har Telenor melket kundene sine helt unødvendig. Er det nå plutselig bra at de til slutt går tilbake til det systemet alle andre ISP'er benytter? Hvis dere virkelig lar dere lure av dette, synes jeg virkelig dere er noen lettlurte fjols. Bidra til å opprettholde konkurransen i markedet ved å si bye bye til Telenor og heller velge en av de andre ISP'ene.

Etter innlegget ditt å dømme, skulle man tro du hadde blitt undertrykket. Selv har jeg alltid likt telenor.

 

Du spør om det plutselig er bra når TN går over til det systemet alle andre ISP'er bruker, og jeg må si ja. TN er i dag en av de billigste ISP'ene på markedet. De serverer høye hastigheter til en lav pris. Kunderservicen deres er også meget bra. Altså, TN er i dag en av de beste valgene du kan gjøre av ISP hvis høy båndbredde til lav pris er viktig for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...