Bamse_ Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Det er bare en bamse da...Hadde vært værre om det var en ekte hund Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) dere er syke, syke mennesker stakkar bamse Det er et stykke uintelligent bomull, ikke en veletablert bikkjefar med kone, barn og stasjonsvogn. EDIT: ØYH! Ring inn ny og større bestilling på brio, smyg flere semi-kraftige kinaputter over svenskegrensa og gå til storinnkjøp av ducttape. Vi har funnet den ultimate kvinne-provokasjonen! Endret 8. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) "Jammen den har så søte øyne!" Endret 8. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 whatevvah, finner dere dette underholdene, så er det bare å leke seg i vei Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Herregud, jeg ser ikke problemet. Det er en LEKE. Tråkker du ikke på maur i skogen du eller? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Herregud, jeg ser ikke problemet. Det er en LEKE. Tråkker du ikke på maur i skogen du eller? Jøss, ikke vær så følsom a..... Jeg sa, bare lek! Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Jeg vil sprenge noe jeg og *finne frem tunder, bamse, ketshup, kamera, fystikker* En bamse og to timer senere <-- smilien er klikkbar. Endret 8. april 2004 av Carrox Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 /me støtter hanne:) Er dette en bikkjesympati-greie, eller er dette en hunkjønn-sympati-greie? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Jeg vil også sprenge noe, men har ikke noe å sprenge med... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Gjør som Mac-Gyver sa, overklokk EDIT: seriøst, plumbo og colaflaske gjør susen, bare husk å ikke riste for lenge... Endret 8. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Skulle hatt kruttlapper, da kunne jeg laget kinaputter....Hvor selger de det? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Skulle hatt kruttlapper, da kunne jeg laget kinaputter....Hvor selger de det? Brio. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 har enda ikke bladd bakover, har han sprengt tøydokka ? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Brio. En og en halv mil til bysentrum.. Endret 8. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Og det er helligdag... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 /me sitter med mye fyrverkery fra nyttår. Meneh...har ikke cam å filme med og eg sprenger ikke her på rommet for å filme med webcam. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 /me sitter med mye fyrverkery fra nyttår. Meneh...har ikke cam å filme med og eg sprenger ikke her på rommet for å filme med webcam. Kan du ikke sette webcammet til å filme ut vinduet, og gjøre det der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå