HolgerL Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 FTP-konto er mekket. Venter på at Exeter laster opp film. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) I present to you: Starring: Exeter and Fluffy-dog Hosted by: DataWare --- Doggystyle --- Endret 7. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 ALT det stresset for å sprenge en tøybikkje med kinaputt? Kunne dere ikke like godt ha sprengt en dassrull? Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 (endret) stress???? putt kinaputt i bikkje, film, legg ut film.... Jeg syntes nå det ble litt artig da, litt å gjøre i en ellers kjedelig påske uke. Endret 7. april 2004 av Exeter Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Tøff film.. Kult gjort egentlig.. Nå fikk jeg lyst til å tenne på en bamse jeg ikke liker.. Bensin .devil: Ganske bra matche selve lyden med "sprenget".. Skulle filma fra flere vinkler.. (med din tillatelse, kan jeg redigere filmen og legge på litt slow moition effekter og sånt? plz.. ?! ) Lenke til kommentar
brillan Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Som cs spiller må jeg bare si: GG Endret 7. april 2004 av eXploid Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Tøff film.. Kult gjort egentlig.. Nå fikk jeg lyst til å tenne på en bamse jeg ikke liker..Bensin .devil: Ganske bra matche selve lyden med "sprenget".. Skulle filma fra flere vinkler.. (med din tillatelse, kan jeg redigere filmen og legge på litt slow moition effekter og sånt? plz.. ?! ) Kjør på. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Tøff film.. Kult gjort egentlig.. Nå fikk jeg lyst til å tenne på en bamse jeg ikke liker..Bensin .devil: Ganske bra matche selve lyden med "sprenget".. Skulle filma fra flere vinkler.. (med din tillatelse, kan jeg redigere filmen og legge på litt slow moition effekter og sånt? plz.. ?! ) Kjør på. Regner med at du har lyst til å se klippet når det ble ferdig og? Men før dere ler må dere huske at det er første gangen jeg bruker premiere (7.0 Pro) i det hele tatt.. bare brukt Windows Movie Maker fordi Premiere var skremmende.. I present A Exeter production Edited by Robin Karlsen Starring Fluffy the dog... Dog blow up - The second edition Cheers! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 OMFG!! det gikk ultra treigt! I hele 1.1KB/sec Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Den hunden var råå da hvor fikk du tak i den? Morro film btw Lenke til kommentar
brillan Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 OMFG!! det gikk ultra treigt! I hele 1.1KB/sec haha! 0wned! 1.78 kB/s Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) her står det bare ?, og det er 10 timer til den er ferdig.... EDIT: det var visst EN DAG og 10 timer Endret 7. april 2004 av $k$ Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 her står det bare ?, og det er 10 timer til den er ferdig.... EDIT: det var visst EN DAG og 10 timer Lastet ned hele greien jeg.. 40 kb/s.. Syk film med stygg men likevel passende musikk Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) ***legge til enda en server*** Endret 7. april 2004 av Mac-Gyver Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 ***legge til enda en server*** hvis du har problemer så kan jeg legge ut på min server. bare send på msn Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 ok, da har jeg fått filen opp:FILM Mac-Gyver har blitt utestengt pga. ukjent grunn så jeg lurer på hans vegne om det er en der ute som vet hvorfor dette har skjedd?? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 HVA?? utestengt? For hva da? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Jeg tror det var fordi han la ut link til MacGyver-episoder... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 dere er syke, syke mennesker stakkar bamse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå