_Xander Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 la den ligge i en liter tennvæske over natta. Så setter du inn kinaputten og tenner på... Da tar forhåpentligvis hele greia fyr etterhvert. Hvis ikke tenn på halen dens og la det brenne seg oppover.. og for all del, HUSK FILM!!! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 SE SNOWDOG! Dame _og_ hund...snill hundedame...snill hund...alle er glaaaade... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Why can't we all just get along? *grouphug* Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Sen var bare ekkel HalTan! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Sen var bare ekkel HalTan! Ekte broderlig kjærlighet er ikke ekkelt Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Liker litt guttekos jeg.. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Prosjektet blir KONGE Hunder er jo bare konge da, og at de sleiker deg i trynet er bare ett tegn på at de er glad i deg elns Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) og at de sleiker deg i trynet er bare ett tegn på at de er glad i deg elns Jepps, samme greia når de sleiker andre bikkjer i rævva først. EDIT: ? Endret 2. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) kor fant du M-16? har lyst på M-16 og BaaaH i bilene ved bensin bedre enn hund sin SnowDOG_ tar M-16 fra SnowDOG_ sin hunden og M-16 i bilen f.eks Exeter din mor/far sin bilen og test bah huske ta med film Alt for ingerting! Og test bilen då enn på filmen Endret 2. april 2004 av Thomas :-) Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Blei redd jeg når jeg så det bilde HalTan *gjemme seg under dyna* Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 *gjemme seg under dyna* Ikke tenk på at det kan ligge nakne bodybuildere der da. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 lol! Her har det gått vilt for seg. Hehe neida eg er ikke så teit at eg klikker for noe sånt. Enkelte liker ikke hunder og sånt er det bare. Det eg ikke liker er folk som klikker når de ser hunder og prøver å sparke på de fordi hunden skal bort å hilse. Har havnet på "morsome" situasjoner pga idioter som har prøvd å skadde den "forrige" hunden min. Jeje anyways lol! no hard feeling just joking like i do best. elns Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Wæææ no where to hide, no where to run. Hva gjør jeg nå Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Wæææ no where to hide, no where to run.Hva gjør jeg nå who realy cares? i don't © Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Wæææ no where to hide, no where to run.Hva gjør jeg nå Slutt redd som musen (Hva gjør jeg nå) legg deg og sove god huske bedre med ei jente Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) (Hva gjør jeg nå) legg deg og sove god huske bedre med ei jente *jente drar av seg masken* "want a grouphug?" NEI NÅ ble det fælt off-topic her... Endret 2. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Akuratt det der bryr jeg meg om, vil ikke at en pedofil naken bodybuilder skal kaste seg over meg skjønner du SnowDOG Endret 2. april 2004 av kaiern Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Hva synes du om hundedamebildet mitt SnowDOG? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Den var grei den....men se denne da: Samme rase som den eg har! Anyways nå sporet denne tråden voldsomt her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå