Javeljavel Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jepp, tennvæske høres bra ut. Jeg har forresten sprengt veldig mange slike dyr. Er ofte ikke så bra som du håper. De tåler ofte veldig mye. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Noen andre en meg som har lyst å bygge videre på denne tanken - prosjekt "spreng kamerat?" Nei? Neivel da... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Eg ville ha fisket en fisk (eller kjøpt whatever) så stappet den der inni kjeften på fisken og tent på. Dette har eg faktisk gjort med en thuder king og det var.....splash! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg går for tennvæskeidéen... Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Ja tennveske eller Zippo Fluid Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 oki, da kjører jeg en god tennveske dynk før jeg tenner på kinaputt + hund. Noen flere "idiotiske kommer til å skade meg selv" ideer? Vi kjører på.... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Får du fiksa film Exeter? Det hadde vært ultimat konge. Foreslår å forlenge lunta med strikk e.l., slik at du IKKE tenner på tennvæska, da kan kinaputten eksplodere med en gang, og du kommer til å ligne på avataren din... Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Får du fiksa film Exeter? Det hadde vært ultimat konge. Foreslår å forlenge lunta med strikk e.l., slik at du IKKE tenner på tennvæska, da kan kinaputten eksplodere med en gang, og du kommer til å ligne på avataren din... LOL Men vil strikk fungere? Dette med tennveske, skal jeg tenne på den først eller tar kinaputten alt?? Noen 1337 pyr0m4n3 her? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Min mening med tennvæsken var å få en liten ildkule når kinaputten sprenger...strikk brukte jeg da jeg laget kinaputter i min barndom...det funka da... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 kill that dog! sorry, men har ikke mye til overs for hunder og hester... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 ... nå blir snowdog sur Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 sur nei.....ble ikke sur.... dette trodde eg ikke om deg razor. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 jeg er sånn typisk hundehater. de lukter vondt, er masete og en pain in the ass. stygge er de også. soooorry men hver sin smak. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 *få snowdog på andre tanker* Bedre nå? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Det der tar eg personlig... Eg HATER hundehatere. ByezZz! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 jeg er sånn typisk hundehater. de lukter vondt, er masete og en pain in the ass. stygge er de også. soooorry men hver sin smak. My thoughts exactly. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Det der tar eg personlig... Eg HATER hundehatere. ByezZz! 10-4 10-4, QUICK! Ww got an emergency situation down here at the forums, calling for backup. WE NEED MORE BABES, NOOOOOOOOWWW!!!! Lenke til kommentar
basst Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Dynk den først "lett" i bensin, stapp så inn kinaputten, og tenn på! Btw, så tviler jeg sterkt på at du kommer til å skade deg på den kinaputten! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Det var da fælt. Så hvis jeg hater hunder, så hater du MEG? Logisk. Ja, HATER hunder. Dårlige opplevelser med dem, vil tørre å påstå at hunder ikke er det mest nyttige Gud har skapt ja..Jeg hadde kanskje likt hunder hvis de ikke hadde siklet, pustet, hatt dårlig ånde, ikke sleiket deg i ansiktet, bråkt, mast og tatt alt for mye plass. Endret 2. april 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå