Exeter Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg kjedet meg som sikkert mange gjør en onsdags kveld, så jeg tenkte hva kan jeg finne på, så jeg lette litt rundt og fant: ett stykk "leke hund" og en kinaputt. Siden dette ikke var noen kjær hund var det innlysende hva som måtte gjøres. Tok noen bilder av "operasjonen", den er ikke lang. *********** Ett stykk hund. *********** Diverse "våpen". *********** Operasjon startet. *********** Se min finesse..... *********** Plassering av "sprengstoff" *********** et voila... operasjonen er fullført... *********** Siden det var sent og litt kaldt, så tar jeg resten av bildene til helgen, så dere får vente med resten av morroa... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hva for en slags "kinaputt" er det? M16? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 HVA?! Vente SÅ lenge?! Jaja, gleder meg. :!: Søt hund da. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Den ligner litt på din hund SnowDOG... Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Det naturlige spørsmålet er naturlig nok: Hvor får man kjøpt kinaputter nå? Svenskene har jo sluttet å selge dem Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 De tøffe lager sine egne kinaputter. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Det naturlige spørsmålet er naturlig nok: Hvor får man kjøpt kinaputter nå? Svenskene har jo sluttet å selge dem Fant noen kinaputter som har ligget i skuffen i 2 år eller 3 år. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Den ligner litt på din hund SnowDOG... LOL! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 iknow. Ikke le FFS! btw: n00b! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Den ligner litt på din hund SnowDOG... LOL! Spam på deg ! dødskul operasjon, få se noe video av boom boomen:) Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 dødskul operasjon, få se noe video av boom boomen:) JA! Du må fikse video Exeter! Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Oki skal lage film... Ser ut som jeg kan få lagt det ut i kveld. sry snowdog... Lenke til kommentar
TDK Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 NEEEI den hunden var jo søt! ikke spreng søte hunder! hehe men jeg gleder meg likevel til å se bildene... Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Kanskje vi skal ha en vote: Spreng hund? Ja/Nei Bildene kommer etter påske ser det ut til... Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Uff ikke spreng hunden da.. ta en sau eller noe istedet Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 elller noe av plastikk, så det sprutet skikkelig masse.. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 husk å få bikkja sørpe full på tennvæske, da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå