Flames Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hei Jeg og noen kompiser arrangerer LAN, så da måtte vi jo ha en webside.. Jeg tok på meg den jobben. Jeg har fått til en design jeg er fornøyd med, men det blir så mye feil :\ Altså, jeg vil ikke at alt skal være i "bilder", hvis dere skjønner.. jeg vil kunne bruke dreamweaver til å skrive på all tekst osv. Og, kan dere kanskje hjelpe meg litt med siden? Jeg har bare satt den sammen i photoshop og lagret som html, og deretter midtstilt den og slikt i dreamweaver. hjemmesiden til lanet Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Der du vil ha innholdsteksten tar du vekk det bildet som er der og setter det som BG (bakgrunn) istedet. Da kan du skrive oppå. Om du vil gjøre det litt enklere kan du i den "cella" legge inn et PHP-Include-script.. Slik siden er nå b0ger den litt. Mouseovers på menyen. Footer. Dere har glemt å lage prikk over A'en i header (under menyvalget Påmelding) Det var det jeg kom på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå