IwwY^^ Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Har et problem.. det er at med mine nyeste detonator drivere finner jeg ikke OpenGL og direct 3d instillinger etc på skjerminstillinger > avansert også "GeForce Fx 5950" Der står det bare skjermjustering, vis tidsjustering etc. Ikke noe som helst om OpenGL instillinger =S. Jeg kan skifte på AA og AF men that's it! Takker! Endret 1. april 2004 av IwwY^^ Lenke til kommentar
Xplode Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 du kan finne det ut med nvidia bios editor http://www.guru3d.com/xbios/ Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Hmm.. jeg finner fortsatt ikke opengl og direct3d instillinger men når jeg skrudde av vsync fikk jeg hvertfall 100fps i cs Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Jeg finner heller ikke OpenGL innstillingene (ForceWare 56.72) og skulle gjerne slått av vsync... Men åssen?? Endret 1. mai 2004 av zn00ker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå