Hoax Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Holder meg litt mere jordnær enn mange andre her hehe, disse er jo ikke umulig å få råd til: Subaru Impreza (Selvfølgelig) Toyota Celica T-Sport eller GT-S En Lamborghini, Lotus eller McLaren hadde ikke vært så dumt heller, de fleste er fine, men har ikke store forhåpninger om å eie en. Lenke til kommentar
lindqvizt Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Nissan Skyline GT-R utvilsomt!! R33 eller R34, de er (nesten) like fete begge 2. Motor, utseende, alt! Den er vill... Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 kan jo poste ett bilde da. http://mscon.net/amiga/mitt/hjemmeside/diverse-lambo.htm gadd ikke finne det igjen i stort format, men det er mange bilder på www.lambocars.com Lenke til kommentar
felge Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 hva hadde dere valgt mellom Porsche Cayenne turbo og Audi Rs6/4 og BMW Z4 og Honda S2000 Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Audi RS4/6, fordi Porsche Cayenne er så UTROLIG STYGG! Honda S2000, rett og slett fordi den er så utrolig fet! Lenke til kommentar
insider Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hvis man hadde hatt utrolg mye penger så hadde det blitt en McLaren. Men ellers så er jo Honda Civic Type R med full styling noe fryktelig fin ! Ellers Lotus Exige eller en Cobra Lenke til kommentar
felge Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 tror jeg og hadde tatt rs6 en , men syns at bmw z4 er vertfall like kul som s2000 så kårer de til like kule Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Maksimalt dreiemoment sier egentlig veldig lite om hva en motor kan utrette. Hvis den oppnår momentet på lavt turtall, kan den ikke bruke tilstrekkelig lave gear til at det blir fart på sakene. En BMW 320d har for eksempel MYE mer dreiemoment enn en Honda S2000, men Hondamotoren vil gjøre bilen vesentlig kvikkere. Årsaken er at den klarer å prestere dreiemomentet på et vanvittig turtall, og derfor kan kjøre fort på krabbegear. Da er det klart den blir sterk. Dette avspegles i effekten, og S2000 har vitterlig mer motoreffekt enn en 320d. Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) -95 Nissan Skyline 1970 Dodge Challenger 426 Hemi Endret 3. mai 2004 av Leffy Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Maksimalt dreiemoment sier egentlig veldig lite om hva en motor kan utrette. Hvis den oppnår momentet på lavt turtall, kan den ikke bruke tilstrekkelig lave gear til at det blir fart på sakene. En BMW 320d har for eksempel MYE mer dreiemoment enn en Honda S2000, men Hondamotoren vil gjøre bilen vesentlig kvikkere. Årsaken er at den klarer å prestere dreiemomentet på et vanvittig turtall, og derfor kan kjøre fort på krabbegear. Da er det klart den blir sterk. Dette avspegles i effekten, og S2000 har vitterlig mer motoreffekt enn en 320d. Men så er dette rimelig forskjellige biler til forskjellig bruk da. Skulle likt å sett en S2000 med campingvogn etter for eksempel. Lenke til kommentar
Shinobi Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Skulle likt å sett en S2000 med campingvogn etter for eksempel. Bare for å få fakta på bordet; tror ikke S2000 kan leveres med hengerfeste Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Det går vel alltids an å fikse Lenke til kommentar
Shinobi Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Det går vel alltids an å fikse Hm? Da kan du vel like så greit få hele bilen optimal til å trekke campingvogn. Problemstillingen er liksom vag når man begynner med slikt Lenke til kommentar
Narmacil Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 -68 og -69 Dodge Charger R/T -69 Camaro RS/SS -70 Camaro (har en) Hemi Cuda hmm... jernteppe... får sove på saken.. Lenke til kommentar
LiaLoco Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Såklart kunne jeg tenkt meg en Pagani Zonda eller noe annet eksotisk, men prøver å holde det på et brukbart realistisk nivå. Altså biler jeg kanskje kan ta meg råd til i løpet av 5-10 år.. Her er mine drømmebiler: BMW 7-serie: BMW 6-serie: Alfa Romeo 156: Jaguar XK: Porsche 911: Mercedes CL: Range Rover: Infinity FX: Lær deg å skrive riktig navn på bilene Men fete biler ellers Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Hva var det som ikke var riktig med det da?? Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Feks først bildet stod 7-serie Men tror det var 5-serie Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Citröen 2CV Sport (type: gammal), malt med turkis husmaling og forsiktig dekorert med wunderbaum i spilet + blomsterkasse bak med svææære solsikker, muligens litt oregano. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Feks først bildet stod 7-serie Men tror det var 5-serie Det er nå hvertfall en 7-serie, så greit er det. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Feks først bildet stod 7-serie Men tror det var 5-serie Er nok en 7'er det øverste bildet der du... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå