Suppeelsker Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Nissan Skyline uten tvil!! Gjerne med Nismo tune til en 500 hester eller så (synes ikke de 900-hesters versjonene er så veldig ansvarlig) Jeg synes egentlig at Nissan Skyline 2000 GT-R fra 1973 er den fineste jeg. Lenke til kommentar
Dr.Me Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Luksusbil: Jaguar XJR og en Audi S8 (samlet ca: 3,5 mill) Supersport: Pagani Zonda F Clubsport og en Bugatti Veyron (samlet ca: 25 mill) 4x4: Range Rover Supercharge (ikke sport) (ca: 1,6) Sportsbil: Porsche Carrera GT og en SLR 722 (samlet ca: 11 mill) Familiebil: Volvo XC90 V8 eller Cayenne Turbo S (samlet ca: 3 mill) Cab: Bentley Azure (4 mill) Überluksus: Rolls Royce Phantom og en Maybach 57S (samlet ca: 9 mill) Cruiser: Bentley Arnage T, Aston Martin vanquish S og en gammel Ferrari 250 (samlet ca: 36 mill?) (250 er jo uvurdelig) Priser på alle leketøyene tilsammen: ca 100 mill Ellers så kan jeg nevne i fleng av biler jeg ville hatt vis jeg var rik: Ferrari 250/330/F40/F50/Enzo/Fxx/360CS/F430/599/612/Testarossa/Dino++, Lamborghini Murcielago LP640/Miura/Gallardo Spyder/Murcielago Spyder/Murcielago GT ++, Maserati Spyder/MC12/Coupe/Grandsport ++, Pagani Roaster, mange gamle Bentleyer og Rollser, Mercedes 300SL/G55/CLS63/S65/CL65/M63 ++, Audi S8/RS6/RS4 cab, Maybach Exelero/62S, noen Brabuser og Carlssoner, Saleen S7, Aston Martin DB4/DB5/DB7/DB9/Vantage V8/Vanquish S/DBS, noen Morganer ++++ Listen er lang, vis jeg hadde fått ubegrenset med penger hadde jeg hatt MANGE biler og jeg skulle gått ned i garasjen og sett på alle bilene (og selvfølgelig kjørt) hver eneste dag... Det er drøm! Må begynne å samle penger, et par milliarder vil kansje holde? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Blir vel litt stusselig bil i forhold til andre sine "drømmebiler", men dette er iallfall min drøm. VW Polo Treser Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) for handleturen for sønda'n for den dagen legen sier: " du vil nok neppe se neste vinter.." Endret 21. januar 2007 av toro2 Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Dette er det jeg kom på i farta: Og sist, men minst(bare i str.): Ellers så kunne jeg vel tenke meg omtrent samtlige av de bilene Christensen nevner... Endret 12. februar 2007 av Godseieren Lenke til kommentar
Blablablabla Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Dodge Ram SRT-10 er noe av det råeste som ruller på veiene. Bilen er meget praktisk, særlig på norsk vinterføre med snø og glatte veier. Som en bonus er det puttet en gigantisk viper-motor under panseret, og firehjulstrekk følger med. Den eneste ulempen må vel være antall seter... Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Og hvordan man får en 500-hesters BAKHJULSDREVEN pick-up (uten nevneverdig vekt over bakakselen) til å være praktisk på norsk vinterføre klarer jeg ikke helt å forstå... At den er morsom er det dog ingen tvil om! Endret 13. februar 2007 av Tee-Zee Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Dodge Ram SRT-10 er noe av det råeste som ruller på veiene. Bilen er meget praktisk, særlig på norsk vinterføre med snø og glatte veier. Som en bonus er det puttet en gigantisk viper-motor under panseret, og firehjulstrekk følger med. Den eneste ulempen må vel være antall seter... 7934274[/snapback] dagens. For det første, den er ikke særlig praktisk på norsk vinterføre. Jeg har kjørt en slik selv, og nei, det var ikke praktisk. Firhjulstrekk følger vel heller ikke med, og den ulempen du snakker om, er ikke noe ulempe. Du kan få denne som en "Quad cab", med seter bak også. Altså, 5 seter. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Dette er min drømmebil for tiden. Endret 14. februar 2007 av zuperMensch Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Husverten min solgte sin Dodge RAM SRT10 fordi den var ikke brukbar på vinterføre. Han endte opp med den største SUVen til Volvo. Husker ikke helt hva den heter. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Husverten min solgte sin Dodge RAM SRT10 fordi den var ikke brukbar på vinterføre. Han endte opp med den største SUVen til Volvo. Husker ikke helt hva den heter. 7942921[/snapback] XC90 er vel den eneste SUVen til Volvo. XC70 blir mer som en lett hevet stasjonsvogn med firehjulstrekk, egentlig ... Lenke til kommentar
EdvardVIP Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Audi A5 når den kommer Audi R8 Audi A6 Audi Allroad Audi Q7 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 ikke A/S8? (teite 14 tegns regel) Lenke til kommentar
EdvardVIP Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 ikke A/S8? (teite 14 tegns regel) 7972780[/snapback] Kanskje... men skal jeg ha liksom en bil i Biusness klassen blir det heller rolls-royce phantom! Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 med mindre du kaller deg P Diddy eller lord, ser du ut som en komplett idiot i en Phantom Lenke til kommentar
Eirikk Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Vi skal ikke starte en tråd hvor det er oppnårlige drømmebiler a? Det er ikke mange biler her som er oppnårlige for å si det mildt.. men det er vel kanskje derfor det er drømmebiler.? En ting som er kult, er at mange biler er oppnårlig å få hvis man flytter til USA Det skal jeg.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 ikke A/S8? (teite 14 tegns regel) 7972780[/snapback] Kanskje... men skal jeg ha liksom en bil i Biusness klassen blir det heller rolls-royce phantom! 7972809[/snapback] Phantom.. tja. Bentley Arnage T, mulig de må kjøpes brukt. Eventuelt en Flying Spur. Og om du virkelig vil ha pen bil i buisness class, kjøper du XJR. med mindre du kaller deg P Diddy eller lord, ser du ut som en komplett idiot i en Phantom 7973012[/snapback] Neida. Den er litt vulgær, men fortsatt en meget god bil. Men det er et problem at den typen elementer kjøper dem og ødelegger imaget. Før i tiden ble Roycer kjøpt av kule mennesker, typer som Keith Moon. Det er ikke bevist at Keith Moon kjørte en Royce i ett svømmebasseng, men Roger Daltry uttalte at han hadde sett regningen for å fjerne en Royce fra et svømmebasseng. I tredjeetasje. Morsomt nok. Og Lennon malte sin i psykodeliske farger. Men vulgære hip-hop-artister som kjøper dem for å vise seg frem, og setter på spinners, huff og huff. Det kan nevnes at Keith Moon likte å kjøpe ting som var "upper class", for å øyeblikkelig gjøre dem "lower class". Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Audi Q7 Audi TT ( den nye;) ) Audi R8 Audi S8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå