ahpadt Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hallo Catherham er IKKE serieprodusert! Derfor kan hvilken som helst ikke serieprodusert bil som f.eks. en dragbil slå den bilen Catherham ser ut som en av de styggeste bilene fra LeMans i gamle dager Ford GT40 er nuuuudeli da.. Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Renault Megane Trophy 1 Denne er ganske pron.. Lenke til kommentar
chma Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Endelig en som har skjønt det, det er ikkje akstidene som avgjør om en bil er en potent sportsbil.Det er vel stortsett kun 911 GT1 (trur det var GT1 i hvertfall), Enzo, Endonis og TVR Speed 12, viss den har blitt produsert i tilstrekkelig antall. Muligen og Monteverdi Hai F1 fra samme tid som Mclaren. Saleen S7 skal vistnok og kunne hamle opp med Mclaren...men bare nesten, like rask på papiret, men vi snakker tidels forskjeller i 0-100. Finnes biler som slår dem på aks, men en og annen hjemmesnekkra skyline har ikke en sjanse rundt bane.. Lenke til kommentar
Machz Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hallo Catherham er IKKE serieprodusert! Derfor kan hvilken som helst ikke serieprodusert bil som f.eks. en dragbil slå den bilen Catherham ser ut som en av de styggeste bilene fra LeMans i gamle dager Caterham er absolutt serieprodusert. Det er faktisk verdens eldste serieproduserte bil som fortsatt er i produksjon. Alle Caterhamer er nå godkjent i hele EU og har en generell type godkjenning Blir ikke produsert mange av dem, det er sant dog. Faktisk så fikk Caterham sin "low volume type approval" i 1993 for modeller med K-type og Vauxhall HPC motorer. Caterham er akkurat like serieprodusert som Ferrari, Saleen og Ultima(som for øvrig har rekorden for raskeste 0-100-0mph for tiden.Nøkkel tall:0-100-0 10,3sek, 0-100 2,8sek, 990kg, 640HK) Noen synes Caterham er stygg, jeg synes det er den ultimate "non-bullshit" kjøremaskinen. Den har snart vært i produksjon i 50 år og ser ut som den gjør fordi skal du lage en bil som er så lett som mulig så er det ikke så mange andre måter å gjøre det på. Denne designen brukte Collin Chapman en helg på å tegne...genialt! Lenke til kommentar
chma Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hallo Catherham er IKKE serieprodusert! Derfor kan hvilken som helst ikke serieprodusert bil som f.eks. en dragbil slå den bilen Catherham ser ut som en av de styggeste bilene fra LeMans i gamle dager Caterham er absolutt serieprodusert. Det er faktisk verdens eldste serieproduserte bil som fortsatt er i produksjon. Alle Caterhamer er nå godkjent i hele EU og har en generell type godkjenning Morgan(husker ikke hva modellen heter i farten...) og Landrover Defender slår nok Caterham med hvor lenge de har vært i serie produksjon.... Lenke til kommentar
Machz Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hallo Catherham er IKKE serieprodusert! Derfor kan hvilken som helst ikke serieprodusert bil som f.eks. en dragbil slå den bilen Catherham ser ut som en av de styggeste bilene fra LeMans i gamle dager Caterham er absolutt serieprodusert. Det er faktisk verdens eldste serieproduserte bil som fortsatt er i produksjon. Alle Caterhamer er nå godkjent i hele EU og har en generell type godkjenning Morgan(husker ikke hva modellen heter i farten...) og Landrover Defender slår nok Caterham med hvor lenge de har vært i serie produksjon.... Jeg glemte å nevne at det er den eldste sportsbilen fortsatt i produksjon. Defender kom i 1948 og vil nok sansynligvis være den eldste bilmodellen som fortsatt er i produksjon... Lenke til kommentar
PoW Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Helt klart en Ford Mustang Shelby GT500 (se "Elanor" på Gone in 60 Seconds så skjønner du hva jeg mener ) Selvfølgelig er alle de andre Mustangene også til å sikle over, men GT500 er fortsatt best 10000% enig! Pontiac GTO er heller ikke å forakte! Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Mine drømmebiler er følgende : Bmw M3 1996mod eller 2003(4) Lamborghini Diablo og Gallardo Mercedes Sl55 amg Hummer H2 (stylet, alt chrom osv) Toyota Supra Toyota "Zelini" (en spesiell Celica) Audi Rs6 Bugatti Eb16 veyron Dodge Viper SRT-10 77mod Camaro m/v8 7,2L 450hk bror min har en slik Er noen til men husker ikke nå Bildet er av zelini Endret 29. januar 2005 av Erik_s Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Mine drømmebiler er av samme merke... 1) Chevy Corvette Stingray L88 - 1968 Modell 2) Chevy Corvette Stingray 1972-73 Modell Så må jeg få nevne til slutt at en Stingray 1989 er vanvittig fin.. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Mine drømmebiler er av samme merke... 1) Chevy Corvette Stingray L88 - 1968 Modell 2) Chevy Corvette Stingray 1972-73 Modell Så må jeg få nevne til slutt at en Stingray 1989 er vanvittig fin.. (men ingenting slår GT40 og Cobraen da (merk: ikke replika)) Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Mine drømmebiler er av samme merke... 1) Chevy Corvette Stingray L88 - 1968 Modell 2) Chevy Corvette Stingray 1972-73 Modell Så må jeg få nevne til slutt at en Stingray 1989 er vanvittig fin.. (men ingenting slår GT40 og Cobraen da (merk: ikke replika)) Mvh Audun Hagen Det er noen som vet hva bil er!! Endret 7. februar 2005 av CorVette Lenke til kommentar
audhage Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg er fullt klar over det Skal faen ikke ha noen nye og ekle biler. Det er skikkelig "american muscle" det går i. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 For min del liker eg bedre italiensk råskap framfor amerikanske muskler(pondus)... Ferrari F355 Gjerne i kabriolet Lenke til kommentar
Pels Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 du må virkelig se en amerikansk musclecar for å se hvor fet den er. Lenke til kommentar
chma Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 du må virkelig se en amerikansk musclecar for å se hvor fet den er. Se, du hører den lenge før du ser'n... Lenke til kommentar
audhage Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Synes det skal være en SKIKKELIG kraftig v8 motor i den. Med LITT for mange gamp Lyden i en slik en er jo HELT fantastisk. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Er det bare amerikanske muskel-biler det går i her? Ingen som digger italienske sportsbiler? Lamborghini Ferrari Maserati Lancia Alfa Romeo De Tomaso Lenke til kommentar
audhage Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Liker de GAMLE Ferrariene. Men de nye har verken kvaliteten eller sjarmen (ikke glem nostalgien ) som trengs for å være "de beste" Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå