Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva er din(e) drømmebil(er)?


Anbefalte innlegg

En noe mer realistisk drømmebil fra min side...

 

Arctictruck ombyggning, 37" dekk...praktisk er den og, kan ha en vekt tilsvarende en X5 på planet + et par på henger. Du er og rimelig konge på veien med den bilen.

Og den er ikke særlig tørst på bensin. :roll:

næh, mer diesel tørst...6L TD. Med andre ord du merker lite til ett tonn på planet... :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har litt problem med å skjønne alle innlegga her imot alle sine dreamcars. En drømmebil trenger jo ikkje å være verdens raskaste, finaste, den med størst motor, den som går fortast fra 0-100 etc etc...

 

Noken liker bling bling, og andre liker det stilreint. :)

 

Har vel svart på denne tråden her før, så eg gjer det ikkje igjen... :)

Lenke til kommentar

Den nye Caterham CSR 260 :love:

2140-3.jpg

 

Sjekk den nye F1 inspirerte hjulopphenget foran :dribble:

De Dion hjulopphenget bak er også historie. Nå er det dobbel wishbone som gjelder.

Gud bedre den er rå! 260hk Duratec Cosworth motor på 2.3l er fett, men samtidlig litt kjipt. Er jo en ford motor, men hey, siden Cosworth har vært med og tunet den så er det godkjent. Helt brutal bil. Flere bilder her:

Ultimate Cars

Lenke til kommentar

Enda en Drøm Evo MR FQ-400...

lancerfq40005_01.jpg

Ytelser som gjør selv Enzo Ferrari misunnelig...

0-100 skal anngivelig fly unna på 3,5sec!!!!!

De tar ut 202Hk pr Liter

 

Trolig en av de mest praktiske supersportsbiler sammen med M5...

 

EDIT: Stygg skriveleif...ikke 202hk på to liter, men 202hk pr liter... :p

Endret av chma
Lenke til kommentar

Både Evoen og M5'en er super raske familiebiler som kjører fra det meste. Men det er biler med masse kompromi, og har ingenting med sportsbiler å gjøre, i hvertfall ikkje supersportsbiler som er kompromissløse kjøremaskiner.

 

Eg tviler på at en Evo eller M5 hadde hatt kontakt lenge med en Enzo, eller for den sags skyld en gammel F 40 på en bane. Muligens at den evosaken kun er noen tideler seinere fra 0-100, men det er fremdeles en ombygd familie bil med fire dører. Dvs at den har et mykere karroseri og høyere tyngdepunkt enn en reindyrka sportsbil, eller supersportsbil.

 

Trur nok rett og slett at klasseforskjellen er for stor.

Lenke til kommentar
Eg tviler på at en Evo eller M5 hadde hatt kontakt lenge med en Enzo, eller for den sags skyld en gammel F 40 på en bane. Muligens at den evosaken kun er noen tideler seinere fra 0-100, men det er fremdeles en ombygd familie bil med fire dører. Dvs at den har et mykere karroseri og høyere tyngdepunkt enn en reindyrka sportsbil, eller supersportsbil.

 

Trur nok rett og slett at klasseforskjellen er for stor.

Nå bør det nevnes at den "vanlige" evo VIII slo Lambo Murcialago i topgear sin test...det var snakk om en hundredel raskere, men allikavel. Tror IKKE jeg ville tatt en F40 ut på en grusvei og lekt med den der...

 

Enzo var bare nevnt som ett kjent eks. på hva du må opp i for å kjøre fra den, kunne like gjerne nevnt Mclaren F1 LM som gjør 0-100 på under 3sek.

 

Ellers bør vel SLR nevnes hvor man omtrent har løfta interiør og komfort ut av en SL og slengt det i et mclaren chassis, det går unna det og selv med automatgir...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...