chma Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 En noe mer realistisk drømmebil fra min side... Arctictruck ombyggning, 37" dekk...praktisk er den og, kan ha en vekt tilsvarende en X5 på planet + et par på henger. Du er og rimelig konge på veien med den bilen. Og den er ikke særlig tørst på bensin. næh, mer diesel tørst...6L TD. Med andre ord du merker lite til ett tonn på planet... Lenke til kommentar
Owz Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 EClipse!! garantert!! eller skyline... golf gti må bli siste valg!! Lenke til kommentar
audhage Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) EClipse!! garantert!!eller skyline... golf gti må bli siste valg!! Eclipse? Neh, men skyline er råbarsk! Ang. Golf GTI er det bare én som er kul! Det er Golf 1 GTI! (bestefar har den, og den er UTROLIG fet, faktisk!) GAMMELT ER BEST! ! ! Endret 5. desember 2004 av audhage Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Har litt problem med å skjønne alle innlegga her imot alle sine dreamcars. En drømmebil trenger jo ikkje å være verdens raskaste, finaste, den med størst motor, den som går fortast fra 0-100 etc etc... Noken liker bling bling, og andre liker det stilreint. Har vel svart på denne tråden her før, så eg gjer det ikkje igjen... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Beste ungdomsbil: VW Corrado VR6 Feitaste sports-coupe'en som har kommt frå 90-tallet, samt ein meget god motor. Destined to be a classic! Mvh Espen Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Denna vil jeg ha *Bestemt* NEI! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Denna vil jeg ha *Bestemt* NEI! javel da Lenke til kommentar
Pels Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Denna vil jeg ha *Bestemt* NEI! bilde er vel redigert regner jeg med. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Chevrolet Corvette. Manntastisk bil. Lenke til kommentar
Machz Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Den nye Caterham CSR 260 Sjekk den nye F1 inspirerte hjulopphenget foran De Dion hjulopphenget bak er også historie. Nå er det dobbel wishbone som gjelder. Gud bedre den er rå! 260hk Duratec Cosworth motor på 2.3l er fett, men samtidlig litt kjipt. Er jo en ford motor, men hey, siden Cosworth har vært med og tunet den så er det godkjent. Helt brutal bil. Flere bilder her: Ultimate Cars Lenke til kommentar
chma Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Enda en Drøm Evo MR FQ-400... Ytelser som gjør selv Enzo Ferrari misunnelig... 0-100 skal anngivelig fly unna på 3,5sec!!!!! De tar ut 202Hk pr Liter Trolig en av de mest praktiske supersportsbiler sammen med M5... EDIT: Stygg skriveleif...ikke 202hk på to liter, men 202hk pr liter... Endret 12. desember 2004 av chma Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hadde ikke takket nei til denne nei Lenke til kommentar
Zagato Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Både Evoen og M5'en er super raske familiebiler som kjører fra det meste. Men det er biler med masse kompromi, og har ingenting med sportsbiler å gjøre, i hvertfall ikkje supersportsbiler som er kompromissløse kjøremaskiner. Eg tviler på at en Evo eller M5 hadde hatt kontakt lenge med en Enzo, eller for den sags skyld en gammel F 40 på en bane. Muligens at den evosaken kun er noen tideler seinere fra 0-100, men det er fremdeles en ombygd familie bil med fire dører. Dvs at den har et mykere karroseri og høyere tyngdepunkt enn en reindyrka sportsbil, eller supersportsbil. Trur nok rett og slett at klasseforskjellen er for stor. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Honda Accord 4TH generation (styla) Ferrari F40 Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 reanult 5 turbo vil ha ..vil ha Lenke til kommentar
chma Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Eg tviler på at en Evo eller M5 hadde hatt kontakt lenge med en Enzo, eller for den sags skyld en gammel F 40 på en bane. Muligens at den evosaken kun er noen tideler seinere fra 0-100, men det er fremdeles en ombygd familie bil med fire dører. Dvs at den har et mykere karroseri og høyere tyngdepunkt enn en reindyrka sportsbil, eller supersportsbil. Trur nok rett og slett at klasseforskjellen er for stor. Nå bør det nevnes at den "vanlige" evo VIII slo Lambo Murcialago i topgear sin test...det var snakk om en hundredel raskere, men allikavel. Tror IKKE jeg ville tatt en F40 ut på en grusvei og lekt med den der... Enzo var bare nevnt som ett kjent eks. på hva du må opp i for å kjøre fra den, kunne like gjerne nevnt Mclaren F1 LM som gjør 0-100 på under 3sek. Ellers bør vel SLR nevnes hvor man omtrent har løfta interiør og komfort ut av en SL og slengt det i et mclaren chassis, det går unna det og selv med automatgir... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå