Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva er din(e) drømmebil(er)?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
McLaren F1 LM skal vist nok gjøre 0-100 på 2,9sec, og den er pr. definisjon i en form for serieproduksjon.... Og ja den er latterlig dyr, men det er da lov å drømme. Snakker vi brutale biler for bane har jeg to favoritter.....Enzo og McLaren F1 LM begger er jo i praksis F1 biler. Om jeg ikke er helt lost nå så finne det ingen biler, utenom ccr, som er i nærheten av de to på bane.

Det er feil. Koeningsegg CCR er kåret til verdens raskeste gatebil i Guiness Rekordbok. :)

Lenke til kommentar
Faen dere er så lame :p ...Ta en titt på http://www.supercars.de :D Tror du virkelig at Guiness Rekordbok klarer å holde styr på alt det de driver med?

Ingen av bilene over CCR er serieproduserte. :)

Uansett er det vel relativt drøyt å definere en bil i månden eller to som serie...

 

Forresten tror jeg ikke SLR er et dummt valg heller, mercedes komfort med McLaren ytelse:)

 

Men for å komme tilbake til raskeste bil, det er ikke no vansklig å få en bil til å gå fort rett fram. Det som gjelder er hvor fort de går rundt en bane, noe jeg tviler på at Guiness Rekordbok bryr seg om.

Lenke til kommentar

En drømmebil er vel ikkje berre den bilen i verden som er raskest ?

 

som Jan Erik sa det i Autofil då han testa M3, at bilen konkurrerer i samme klasse som Audi RS4 osv osv...men det hadde egentlig ingenting å sei, for den som drømte om en bmw m3, så ville ikkje det falle personen inn å tenke på å kjøpe en audi, eller merce eller noke anna...

 

Men altså uansett...serieprodusert eller ikkje og 0-100 har ingen betydning når en snakker dream-car...

 

fleire som føler det på samme måte eller? :hmm:

Lenke til kommentar

Det er jo den samme bilen som enzo, bare den er laget mer for racing.

 

Da de skulle begynne å kjøre med den i FIA GT løpene måtte de gjøre mange forandringer med den pga den kom til å bli alt for overlegen viss ikke. Der de måtte gjøre størst forandringer var på den aerodynamiske siden for der var den helt overlegen.

 

 

1061321171ChildsENZOLarge.jpg

:!:

 

"To own the adult version you need £425000 and an invitation from Ferrari to buy one of the 25 cars in the UK. There are only a handful of Ferrari Enzo pedal cars in the UK and you now have the chance to own this brand new supercar"

Endret av Marius_EV
Lenke til kommentar

Viss jeg kunne velge mellom hvilken som helst bil i hele verden, måtte det ha blitt Ferrari 250GTO :love:

 

44367.jpg

 

44368.jpg

 

44370.jpg

 

44373.jpg

 

Sjangsen for at jeg noen gang kommer til å eie en er veldig liten, siden det billigste man kan håpe å få en til er 30-40 millinoner. :p

En ble solgt for 130millioner.

 

 

Så denne rekken med 14 biler er nok ikke billig. :roll:

Endret av Marius_EV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...