Gå til innhold

Har itbutikkens lager forsvunnet?


Anbefalte innlegg

Er det noen som klarer å finne en eneste vare hos www.itbutikken.no som de har på lager? Eller er det bare jeg som har misforstått deres lagerstatus opplysning? Får ikke svar fra dem på mail, noen her som vet?

 

Nederst så står det jo dette på forklaring på symbolene til lager situasjon:

1 dag/straks - 1 dag - 2-3 dag - Over 4 dager

 

Hvordan ser det ut hvis de har en vare på lager?

 

Ser ut som om mange av varene har lager status: "(Leveres 05-04-2004)".

 

takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke gønn som betyr på lager? . men er du treg med å poste/bekrefte og endrer på ordre osv. går nokk lagervarer til neste kunde. Har merket med endring i ordre så er det ikke alltid itbutikken er så rask med utsendelse man havner liksom bakerst i kø.

Lenke til kommentar

Hvis du trykker på "Diverse" så får du se hva den datoen faktisk betyr.

 

quote:

 

Du kan ha denne varen... 05-04-2004

ITbutikken`s lager situasjon Vi har varen på lager

Leverandøren`s lager situasjon

Vi har varen på lager, og skulle vi bli fri for den kan vi får ny fra leverandøren innen 1-2dager

 

folk må virkelig lese litt før man begynner mase om dill... :no:

Lenke til kommentar

Selvfølgelig har jeg lest det, hovedpoenget mitt var om de ikke har NOEN varer inne på lager? Men hvorfor står det da på den ene siden av grønn betyr 1dag/straks, men på leveringstatus under diverse ved siden av den grønne sirkelen = Vi har varen på lager.

 

Mener de da at (Leveres 05.04.2004) er datoen som du vil ha varen hjemme i posten? Det virket da litt rart? Hvordan kan de vite hvor lang tid det vil ta? Hvis man bor langt Nord i Norge tar det fort en dag ekstra... Igår så stod det at jeg kunne ha den 02.04.2004

 

Hvis det er slik så synes jeg at det var en rar måte å opplyse om lagerstatus...

 

---

sorry hvis det er mange leif'er

 

EDIT: kan vel bare summere med at itbutikken sine sider er heller rotete, og ikke glem det som står nederst på produktsidene: "Hvis du er i tvil om prisen våres vennligst sjekk di førene prisdatabasene" og så gammel hw.no logo... Hva betyr "di førene", hehe :p

Endret av schmelck
Lenke til kommentar

Det står "Du *KAN* ha denne varen..."

Men ja, det er litt "dårlig" formulert på den andre siden hvor de sier "Leveres XX"

 

Vet ikke hvor du ser "grønn betyr 1dag/straks", men det er kanskje noe som henger igjen fra den gamle webshoppen deres.

De har nylig forandret mye på den, og den er fortsatt full av småbugs.

 

Men de har i hvertfall et av de absolutt beste handlekurv/ordre behandlings systemene. Liker virkelig at du når som helst før ordren er sendt kan gå inn å legge til varer, like enkelt som når du velger varer som normalt.

Lenke til kommentar

Det står ikke noe du *KAN* ha varen under prisen der hvor det er mest naturlig å lese, der står det: "(Leveres 05-04-2004)"...

Men det hørtes bra ut med det ordre system greiene da! Har ikke vært såmye borti itbutikken så det kan godt være at det er noe som henger igjen... Men jeg må bvare spørre igjen hva betyr "di førene"? :!: Den er like morsom hver gang jeg leser den, håper ikke de bytter den ut!

 

EDIT: hvem, er det som egentlig tenker på å se under "Diverse" scroller forbi alle de andre produktene i den kategorien (nesten), og leser helt nederst om lagerstatus?

 

EDIT2: Helt enig med Ostepopp under!

Endret av schmelck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...