Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bør jeg vente med Nexgentel? flytter om 9 mnd

Anbefalte innlegg

I 9 mndèr skall jeg leie hus og er i tvil om bestilling av bredbånd fra Nexgentel vil føre kluss med seg ? der verserer jo saker om litt om hvert. Bør jeg vente i 9 mnd. til mitt nye hus er ferdig ? . Kanskje jeg vil lengte tilb. til UPC med vanlig modem? tviler på det!.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med min erfaring fra kundeservice hos NGT så anbefaler jeg deg klart å vente. Det kommer garantert ikke til å gå smertefritt å flytte abonnementet. Du kan jo ta sjansen, men ikke bli overrasket dersom du sitter noen måneder uten nett...

Jeg hadde venta. :yes:

Lenke til kommentar

Flyttingen gikk smertefritt for meg. Eneste var at jeg flyttet 24. oktober og de hadde satt tid for montøren klokken 08:00 den dagen. Da måtte jeg avtale annen dag siden jeg ikke fikk nøklene før 18:00. Men 3 dager senere var jeg på nettet. Jeg bestilte flyttingen en måned før jeg flyttet (fra Ski til Kolbotn).

Lenke til kommentar

Ikke ta NGT hvis du ikke mener å bo fast der du bor nå. Er du heldig får du linjen før du skal flytte.

Har en kompis i Oslo som flyttet fra Torshov til Majorstuen. Han har nå ventet på flytting av abonnementet i 7, SYV uker.

De har lagt inn en automatisk funsjon når ha sjekker oppkoblingsdato:

getdate() + 7

Altså, uansett når han sjekker er datoen 7 dager fram i tid.

:D

Lenke til kommentar

Flyttinga gikk herlt smerterfritt for meg.

Var ikke mange dagene jeg var uten nett.

Hvis man sier fra i tide skal ikke det være noe problem? Kjenner flere som har flytta NGT abb uten problemer.

Edit: men som nevnt over, husk å sjekk om det er tilgjengelig der du bygger :)

Endret av mars001
Lenke til kommentar

Nja, det der med oppkoblingsdato som alltid ligger 7 dager frem i tid stemmer ikke alltid. I mitt tilfelle ble ble det satt oppkoblingsdato som ble oversittet 3 ganger. Hver gang datoen ble oversittet med en eller to dager kom det ny dato ca en uke frem i tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...