loggon Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 I 9 mndèr skall jeg leie hus og er i tvil om bestilling av bredbånd fra Nexgentel vil føre kluss med seg ? der verserer jo saker om litt om hvert. Bør jeg vente i 9 mnd. til mitt nye hus er ferdig ? . Kanskje jeg vil lengte tilb. til UPC med vanlig modem? tviler på det!. Lenke til kommentar
Bigfoot25 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Med min erfaring fra kundeservice hos NGT så anbefaler jeg deg klart å vente. Det kommer garantert ikke til å gå smertefritt å flytte abonnementet. Du kan jo ta sjansen, men ikke bli overrasket dersom du sitter noen måneder uten nett... Jeg hadde venta. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Nah.. så lenge du opplyser NGT om flyttingen i god tid (et par-tre måneder før), så regner jeg med det går greit. Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Flyttingen gikk smertefritt for meg. Eneste var at jeg flyttet 24. oktober og de hadde satt tid for montøren klokken 08:00 den dagen. Da måtte jeg avtale annen dag siden jeg ikke fikk nøklene før 18:00. Men 3 dager senere var jeg på nettet. Jeg bestilte flyttingen en måned før jeg flyttet (fra Ski til Kolbotn). Lenke til kommentar
pertm Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Vet du om du kan få Nextgentel på det nye stedet? Det blir jo litt kjedelig hvis du ikke kan få det. Lenke til kommentar
Dokein Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Ikke ta NGT hvis du ikke mener å bo fast der du bor nå. Er du heldig får du linjen før du skal flytte. Har en kompis i Oslo som flyttet fra Torshov til Majorstuen. Han har nå ventet på flytting av abonnementet i 7, SYV uker. De har lagt inn en automatisk funsjon når ha sjekker oppkoblingsdato: getdate() + 7 Altså, uansett når han sjekker er datoen 7 dager fram i tid. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Flyttinga gikk herlt smerterfritt for meg. Var ikke mange dagene jeg var uten nett. Hvis man sier fra i tide skal ikke det være noe problem? Kjenner flere som har flytta NGT abb uten problemer. Edit: men som nevnt over, husk å sjekk om det er tilgjengelig der du bygger Endret 1. april 2004 av mars001 Lenke til kommentar
roolf Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Nja, det der med oppkoblingsdato som alltid ligger 7 dager frem i tid stemmer ikke alltid. I mitt tilfelle ble ble det satt oppkoblingsdato som ble oversittet 3 ganger. Hver gang datoen ble oversittet med en eller to dager kom det ny dato ca en uke frem i tid. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Men husk at du må betale 500kr i flyttegebyr. Bare sånn at du er klar over det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå