brusher11 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Har nettopp installert ny harddisk og XP på nytt forleden dag og alt fungerer normalt, unntatt nevnte program. Noen som vet hvorfor? Takk! Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Har du søkt på forumet? Jeg mener at det har blitt postet en løsning på et lignende problem tidligere.....men jeg er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
brusher11 Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Jeg har søkt forum flere ganger, men kan ikke finne noen tidligere løsning... Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Filen som starter det heter "appwiz.cpl" og skal ligge under \windows\system32. Har du den liggende der? Lenke til kommentar
brusher11 Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Filen som starter det heter "appwiz.cpl" og skal ligge under \windows\system32. Har du den liggende der? Ja, den ligger der (appwiz - Filtype for Kontrollpanel). Lenke til kommentar
Legion Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 byttet theme i mellomtiden? av en eller annen grunn så er det noe tull med enkelte themes, bytt til classic og prøv. Lenke til kommentar
brusher11 Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Har ikke byttet themes, nei, men jeg prøvde som du sa og byttet til classic (og tilbake igjen). Men, neida. Dette begynner å irritere meg for det ligger jo programmer, eller rettere sagt rester av programmer, på maskinen som jeg ikke får ryddet opp i. Det er jo heller ikke alle programmer som har en skikkelig Uninstall-feature, slik at jeg som oftest bare sletter mappa (lite harddisk-plass nå). Uansett, er det noe annet program (helst gratis) som jeg kan installere? Vil dette programmet kunne snuse opp installerte programmer og/eller såkalte isu(?)-filer? Takk! Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Inntil videre: start -> kjør - skriv inn appwiz.cpl og klikk OK. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 du kan jo prøve å reparere XP installasjonen, boot fra XP-cd'en og velg repair (eller hva det nå er, aldri gjort det selv) buker selv your uninstaller, funker bra. http://www.ursoftware.com/ Lenke til kommentar
brusher11 Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Inntil videre: start -> kjør - skriv inn appwiz.cpl og klikk OK. Har prøvd det nå, mem ingenting skjer... Tror jeg får prøve det med å reparere med XP-cd... Takk for svar. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 prøv en "sfc /scannow" som sjekker systemfilene dine. Lenke til kommentar
brusher11 Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 prøv en "sfc /scannow" som sjekker systemfilene dine. Igjen, prøver, men ingenting skjer... *Irritation* Nytat heller ikke å reparere installasjon med XP-cd. Andre forslag? Vil nødig installere alt på nytt da jeg nettopp har gjort dette. Thankx Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Denne fikser nok biffen tenker jeg: http://www.snapfiles.com/get/myuninstaller.html (gratis) Lenke til kommentar
brusher11 Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Denne fikser nok biffen tenker jeg: http://www.snapfiles.com/get/myuninstaller.html (gratis) MUCHO GRACIAS!!! Veldig bra program! Løste ikke problemet mitt, men jeg fikk hvertfall avinstallert det jeg var ute etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå