Commanders Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Hallo, jeg har formatert harddisken som jag har partisjonert og jeg fikk et problem når jeg da la inn win XP! Når jeg skal inn på den harddisken som jeg ikke formaterte så får jeg en feil melding: "Access is denied"! På denne harddisken har jeg programmer og spill til litt over 40000,- Jeg kan derfor ikke formatere. I windows står det at filsystemet er "RAW" mens i dos står det "NTFS"!Hjelp! Hva gjør jeg?! Mvh en stresset XP bruker! :smile: Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Siden du har programmer/spill for 40 000,- så har du aikkert Partition Magic 7.0 også. Installer det, eventuelt konverter en av HD'ne til NTFS/FAT32. Har du ikke PM7.0 - Synd. for det har jeg. Har du lyst på det så skal jeg gi deg en link. Lenke til kommentar
Dozer Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 siden det ligger programmer og spill der til over 40000, så har du også originalcd'ene. disken er tapt, innse det, og begynn å betale for programmene dine. /christian Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Quote: On 2001-10-30 09:56, Commanders skrev:Hallo, jeg har formatert harddisken som jag har partisjonert og jeg fikk et problem når jeg da la inn win XP! Når jeg skal inn på den harddisken som jeg ikke formaterte så får jeg en feil melding: "Access is denied"! På denne harddisken har jeg programmer og spill til litt over 40000,- Jeg kan derfor ikke formatere. I windows står det at filsystemet er "RAW" mens i dos står det "NTFS"!Hjelp! Hva gjør jeg?!Mvh en stresset XP bruker! :smile: Stikk i DOS. Mener og huske at NTFS-rettighetene ikke gjelder der. Lenke til kommentar
psyk Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Det er bare en mulighet og det er å konvertere den partisjoneringen som er i ntfs over til fat32 og dermed er du reddet tenker jeg. Du kan men må ikke bruke part magic det er fler slike programmer på nettet , bare søk på partition og søk og let, dette løser du, eller så er du en amatør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå