Mekkeren Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Kanskje jeg elsker mobilen min litt da, det skal jeg innrømme.. Hadde nok fått kjærlighetssorg hvis den hadde blitt stjælt ja, hehe... Men hva skulle jeg gjort om jeg ikke hadde fått tak i en ny i sølv Det måtte nesten ha vært verdens undergang det ja.. Men jeg skal passe godt på den Jøss er det jenter på dette forumet også. det var hyggelig, er ikke mange jenter og se her. kunne godt hatt flere av dem her, hehe Endret 5. april 2004 av Mekkeren Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 kunne godt hatt flere av dem her, hehe ...så kanskje vi blir forelska i noe annet enn våre dyrebare telefoner? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 kunne godt hatt flere av dem her, hehe ...så kanskje vi blir forelska i noe annet enn våre dyrebare telefoner? du skulle bare vist........ Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg er nå av den typen som alltid faller for utseende jeg da Så når jeg for første gang så E700 må jeg si at jeg ble litt betatt Synes den er litt søt jeg Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) kunne godt hatt flere av dem her, hehe ...så kanskje vi blir forelska i noe annet enn våre dyrebare telefoner? hehe. Endret 6. april 2004 av Mekkeren Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Så kanskje det blir telefonene som ender opp med kjærlighetssorg Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Så kanskje det blir telefonene som ender opp med kjærlighetssorg hehe.... Tenkes alt en mobil må igjennom Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Savner min 6600 jeg Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Så kanskje det blir telefonene som ender opp med kjærlighetssorg hehe.... Tenkes alt en mobil må igjennom *slettet* Endret 8. april 2004 av Mekkeren Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Så kanskje det blir telefonene som ender opp med kjærlighetssorg hehe.... Tenkes alt en mobil må igjennom Hva er det den må igjennom? behandler du ikke mobilen din pent kanskje??? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Så kanskje det blir telefonene som ender opp med kjærlighetssorg hehe.... Tenkes alt en mobil må igjennom Hva er det den må igjennom? behandler du ikke mobilen din pent kanskje??? Litt offtopic da men: Prøv å finn støv i 6600'ern eller p900 og du fortjener en 1000 lapp Skjermene er totalt ripefrie (iallefall når du tar av screen protectorene ) Så ikke kom her og kall meg ond imot mobilene mine Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Jeg er forelska i mobilen min min 3650 Ja den har en fin form! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Jeg er forelska i mobilen min min 3650 Ja den har en fin form! Den ligner på en bådeleke og er utrolig stygg! Men det er bare min mening da, mulig dere blir forelska i den men jeg ser heller at jeg faller for E700 Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Jeg er forelska i mobilen min min 3650 Ja den har en fin form! Den ligner på en bådeleke og er utrolig stygg! Men det er bare min mening da, mulig dere blir forelska i den men jeg ser heller at jeg faller for E700 Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Håhå...den var tørr den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå