Bro2 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Dette er quotet fra ordforklaringsguiden under MP3. Jeg fåreslår at hardware.no ser seg for go' til å spre usikre spekulasjoner som fakta. Dette bør fjernes! Mp3 har stukket store kjepper i hjulene for platebransjen, og de fleste plateselskapene taper store penger på at mp3 har fått så stort fotfeste verden over. Endret 31. mars 2004 av Bro2 Lenke til kommentar
andesam Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 strengt tatt så stemmer det vel. men det er ingen grunn til å gi oppfinneren av mp3 skylden. det er de som missbruker det som skal skyldes. Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Har lest noe om at det faktisk IKKE stemmer. For artister som selger lite, har det faktisk en positiv effekt. Skal se om jeg finner linken til nyheten om denne undersøkelsen. Tror den var basert på Canada. EDIT: link til artikkel fra theinquirer.net Endret 1. april 2004 av da Gauss Lenke til kommentar
bleak Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) vi har jo denne nyheten da.... http://www.digi.no/php/art.php?id=102258 men jeg lurer på hvor mye vi skal stole på de som sier forskjellige ting om mp3 og salg i platebransjen, for som vi vet snakker de uti fra statestiker og de kan jo VELDIG lett manipuleres. Personlig ville jeg ikke kjøpt cder (noe jeg ikke gjør heller) uansett. Endret 1. april 2004 av bleak Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Hadde helt glemt at jeg postet her... ordforklaringsguiden er rettet til MP3: "MPEG-1 Audio Layer-3" er blitt en standard innen komprimering av musikk. Fordi mp3 pakker filstørrelsen ned til et minimum har det blitt svært populært å spre mp3-filer via internett. En sang med "normal" lengde tar mellom 3-4 Mb. Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå