sigen Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) som spurt tidligere i denne tråden... går det an å ta strøm fra usb kontakten? Ja, det er mulig å ta strøm fra USB-kontakten. her har trådstarter gjort det (eller var det det at han ikke fikk tid til det? ) Send PM til han, så får du sikkert vite det, hvis du ikke finner det i tråden. EDIT: Måtte fikse linken Endret 13. mars 2005 av sigen Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 hmm..starter min worklog ganske snart ! imorgen vil jeg tro ! (skal lage noe liggnende) Men det som er vanskligere med nyere tastatur er at knappene har store "kanter" som kan ta i wiern, så jeg lurer på hvor stor den egentlig er, Har 2 tastatur (ett gammelt og 1 nytt) hvor jeg har begynt å pusse vekk kanter, space f.eks. ! Noen som vet hvor stor den er ? (neon wiren?) Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Er ikke hjemme nå så jeg kan ikke gi deg et nøyaktig svar, men den er vel omtrent like stor som ledningen til en vanlig mobillader. Lenke til kommentar
S_A_Phoenix Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 OO er så vanskelig å legge neon wire under tastaturet. bildene var sykt dårlige. Seen this shit before Lenke til kommentar
Ben-o Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Ja, du får både ground og +5 volt ifra USB. Det samme gjør du fra ps2, men bare 100 mA ellernoe. Lenke til kommentar
nree Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Off topic: Hvordan fikk du til undertekst på tittel? Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Off topic: Hvordan fikk du til undertekst på tittel? Sorry for seint svar, men det har jo vært påske Når jeg laga den tråden her så var det fortsatt mulig å lage undertittel på tråder. Husker ikke når det ble fjerna, men det var ikke så lenge etterpå. S_A_Phoenix: Hva faen er det du driver med egentlig? Svarer i en tråd som er et år gammel bare for å si at det var dårlig? Hva er egentlig vitsen?? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hahaha, det så jo helt sykt ut Nice done! Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 litt old ja, men here it goes: husk at om +12v kommer nære kabinettet under vil du få en kortslutting, siden kabinettet er jordet. (tviler vel egentlig om du bruker samme utstyr enda men kan være kjekt å vite) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå