eirikdh Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Ser dette ok ut? (Vet det er template/ferdigsystem) Vil bare ha tips og triks. Trenger folk der for å få flere artikkler og litt mer moro! ##topic endret av modereator - se innlegg lenger ned. enden## Endret 1. april 2004 av enden Lenke til kommentar
eirikdh Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Ser dette ok ut? Trenger folk der for å få flere artikkler og litt mer moro! OMG, er jeg distre eller? Her er urlen: DillogDall.com Endret 31. mars 2004 av Eirikdh Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Rotete.... det var noe med den som gjorde at jeg ikke orka å være der.... litt for mye stripla og den midtstilte tekseten så ikke bra ut Endret 31. mars 2004 av Svendsen Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Eh, du har ikke gjort en dritt annet en å bruke en template/ferdigsystem. wow. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
eirikdh Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Hva frister da? Kommer jo helt ann på hva du liker? Er det designet som ikke er passende? Er det for rotete? Endret 1. april 2004 av Eirikdh Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 1. Det finnes en j*vli fin Edit knapp på kontrollpanelet. 2. Skal siden din være på norsk eller engelsk..? 3. Joda, siden funket den, men det er jo en template så jeg er ikke helt imponert lissom.. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hadde du laget den så hadde den vært helt grei syntes jeg. Fin og oversiktelig.... Men hvis du ikke har tid til å lage design eller no slikt så skjønner jeg at du måtte bruke template, men prøv å lag ditt eget design. Mye bedre Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Det der er ikke design. Det er tekst i en tabell, fra en fiks-ferdig template. Tips og triks? Grafikk? Ja. Grafikk. Jeg ser ikke snurten av det, untatt link to us. Den banneren var btw særdeles støgg. Også noe på engelsk og noe på norsk? Warum? Jeg blir ikke medlem etter å ha sett det der. INSPIratioN Lenke til kommentar
eirikdh Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Nice galleri! Hehe. En ros bland 100 ris. Det må jeg si Uansett. Har valgt norwegian på hovedsiden, men det ser ut til å ikke fune så veldig bra da Dunestar: Hehe, vet den lille banneren er UTROLIG stygg. DoD.com. lol Den satte jeg bare opp nå for å teste. Side ner 1dag gammel da Ikke fått laget noe banner ennå. Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hmm, å stenge eller ikke å stenge. Liker ikke det med reklame for andre sider/forum fra folk som prøver å "stjele" vennene mine Neida, nøyer meg med å fikle litt med emnet ditt, og satse på at du lærer å skrive det skikkelig til neste gang (hint: les retningslinjene) Lenke til kommentar
eirikdh Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Hmm, å stenge eller ikke å stenge. Liker ikke det med reklame for andre sider/forum fra folk som prøver å "stjele" vennene mine Neida, nøyer meg med å fikle litt med emnet ditt, og satse på at du lærer å skrive det skikkelig til neste gang (hint: les retningslinjene) Hehe, takk. Beklager det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå