magfa Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 jevlig lit inf fra dem som er der synes jeg...kommon folkens fortell oss hva som skjer.. er ikke HW der å a? ikke ett pip fra dem heller..skal de skrive om det når de kommer hjem er det jo gammel og uintresangt! kom igjenn daaaaaaaa Lenke til kommentar
magfa Skrevet 29. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2002 kan dere ikke lage en midlertidlig forum tråd med innlegg fra og med de som er på lan? gjorde det i fjor mener jeg..da fikk vi bilder og kommentarer fra og om TG. Lenke til kommentar
JaBBe Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Yeeesessss, jeg kom inn GS 2002: Nettverket her er meget ustabilt, men etter 2 dager med slit for crew ser det ut til å ha forbedret seg. muhahahhahahaha, jeg har lastet over med directconnect i grei hastig i en dag nåå, har snart fylt opp 140gig. En jeg kjenner har fylt opp 250gig :razz: Meget... Lenke til kommentar
magfa Skrevet 29. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2002 blir det noe spilling? å er det noen servere som er linka mot nett? Lenke til kommentar
magfa Skrevet 29. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2002 hørte forsten det skull være rassia der i dag eller morgen :sad: men dere har vell ikke noe ulovlig prog, spill dere..... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Quote: On 2002-03-29 14:12, magfa skrev:jevlig lit inf fra dem som er der synes jeg...kommon folkens fortell oss hva som skjer.. er ikke HW der å a? ikke ett pip fra dem heller..skal de skrive om det når de kommer hjem er det jo gammel og uintresangt! kom igjenn daaaaaaaa tja, hva skjer? Jeg er akkurat ferdig med en heftig omgang Jedi Knight 2 og en fyr har babla noe om å plukke søppel over høytalerne. Kan si at det er ett rolig party. Stille og fredelig, kanskje på grensa til kjedelig. Har ikke spilt så mye, men jeg tror at cs.tg02.gathering.org: 27015/28015 er kobla til den store vide verden. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Quote: On 2002-03-29 14:36, magfa skrev:hørte forsten det skull være rassia der i dag eller morgen :sad: men dere har vell ikke noe ulovlig prog, spill dere..... la oss endelig håpe det ikke skjer.. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 Hei! Tja..Eg sitter sammen med andre fra forumet.. Er på Tg.. Har vært/er ustabilt nettverk..Dvs lokalnettverket funger ok..Det er ein del problem med linja mot internett..Elles er det som Anders seier veldig rolig..Venter på Wymen eg..:wink: Elles så er det irriterande med personen som snakker over høgtaler annlegget.. Noen som blir med å betale han for at han skal holde kjeft..? :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå