Gå til innhold

Spesielle bugs i Far Cry

Anbefalte innlegg

Etter å ha installert 1.1 patchen har jeg funnet en god del morsomme bugs. Den morsomste hittil var når jeg stod ute og skjøt mutanter, fløy det plutselig en taklampe forbi meg..En annen bug fant jeg når jeg skjøt mutanter og når de døde bare løp de på stedet :p

lampe.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke funnet noen store bugs akkurat. Opplevde en gang at en trigent "døde", men stod å sprang li vannskorpen... Skjønner ikke hvorfor folk opplever AI'en som oppskrytt, fungerer jo utmerket her. Husk at AI'en blir dårligere jo enklere vanskeliggrad du spiller på. Og AI autobalanse er ganske lurt å aktivere. Da vil AI'en justere seg etter hvordan du spiller. Altså spiller du bra og treffer godt, så bir AI'en bedre og omvendt.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har opplevd denne bugen i v1.0:

- Lyden av ting man har ødelagt kommer tilbake når man loader på nytt.

Hvis man f.eks. knuser en PC skjerm så slutter den å virke og lyden blir borte. Men når man loader et savegame hvor man har knust PC-en, så er lyden plutselig kommet tilbake. :hmm:

Har også opplevd dette på "Catacombs" brettet. Hvis man sprenger en beholder med nervegass så blir lyden av gassen borte. Men når man loader på nytt er lyden der hvor beholderen stod.

Endret av HyperPhreak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...