Bruun Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Etter å ha installert 1.1 patchen har jeg funnet en god del morsomme bugs. Den morsomste hittil var når jeg stod ute og skjøt mutanter, fløy det plutselig en taklampe forbi meg..En annen bug fant jeg når jeg skjøt mutanter og når de døde bare løp de på stedet Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Lydproblemer. Litt skurrete lyd til tider. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hmm, plutselig ble alt på mappen dukket av vegitasjon! Det var litt irriterende, spesielt siden det var første gang jeg traff på trigens vesnene. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Lydproblemer. Litt skurrete lyd til tider. Har også merket lydproblemer. Men ikke de du snakker om. Når jeg mange ganger skyter folk ligger "gønnerne" på bakken og piper ut skytelyder. (Stopper aldri!) Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Tror det heller er et problem med HW'n din, enn en bug i spillet. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Samme problem her, gunnerne skyter etter at man har skutt noen. Så er det AIen som er så oppskrytt. Ganske buggete den også til tider! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Samme problem her, gunnerne skyter etter at man har skutt noen. Så er det AIen som er så oppskrytt. Ganske buggete den også til tider! Har det problemet med lyden jeg også. Og AI'n er alt for oppskrytt Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Tre og planter som blir borte, beveger seg. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Har ikke funnet noen store bugs akkurat. Opplevde en gang at en trigent "døde", men stod å sprang li vannskorpen... Skjønner ikke hvorfor folk opplever AI'en som oppskrytt, fungerer jo utmerket her. Husk at AI'en blir dårligere jo enklere vanskeliggrad du spiller på. Og AI autobalanse er ganske lurt å aktivere. Da vil AI'en justere seg etter hvordan du spiller. Altså spiller du bra og treffer godt, så bir AI'en bedre og omvendt. Lenke til kommentar
HyperPhreak Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Har opplevd denne bugen i v1.0: - Lyden av ting man har ødelagt kommer tilbake når man loader på nytt. Hvis man f.eks. knuser en PC skjerm så slutter den å virke og lyden blir borte. Men når man loader et savegame hvor man har knust PC-en, så er lyden plutselig kommet tilbake. Har også opplevd dette på "Catacombs" brettet. Hvis man sprenger en beholder med nervegass så blir lyden av gassen borte. Men når man loader på nytt er lyden der hvor beholderen stod. Endret 14. juni 2004 av HyperPhreak Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Lydproblemer. Litt skurrete lyd til tider. Har også merket lydproblemer. Men ikke de du snakker om. Når jeg mange ganger skyter folk ligger "gønnerne" på bakken og piper ut skytelyder. (Stopper aldri!) Denne har jeg også hatt. Lenke til kommentar
Shaper Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg fant en grafisk bøgg på Brygga/Bryggene på Surf mappet, Jeg får en sånn grå skygge over brygga, det ser litt funky ut, men påvirker ikke gameplayet noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå